SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat jij niet wilt eten dat moet jij weten, maar kip is gewoon een natuurlijke voedselbron voor de mensheid.
Hoe wil je ze anders vermoorden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef Samuray13 het volgende:
Hoe kun je in godsnaam levende wezentjes in een gehaktmolen gooien? .
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef Abed het volgende:
Mensen die denken boven dieren te staan dat dieren boven ons staan![]()
Mensen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef lamber het volgende:
Lees nogmaals de openingspost. Erna pas reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat jij niet wilt eten dat moet jij weten, maar kip is gewoon een natuurlijke voedselbron voor de mensheid.Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
Ja, hoe. Hoe zou dat kunnen? Kom denk na.quote:
We zitten in een nieuwe fase in de ontwikkeling. In het verleden was bijvoorbeeld slavernij doodnormaal. Slaven werden als handelswaar in schepen gekieperd. Wat ziek werd, overboord gegooid. Die fout werd ingezien waarna er een einde aankwam.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:48 schreef LXIV het volgende:
Dit millennium zal de mens tot het inzicht komen dat dieren zich niet wezenlijk onderscheiden van mensen en dat het al zeker geen soort van automatische robots zijn zonder werkelijk gevoel of bewustzijn.
Intelligentie op aarde is een continuum van de meest eenvoudige eencellige tot het grootste menselijke genie. De lijn bij de mens is wezenlijk arbitrair.
1 voor 1 'vredig' laten inslapen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Ja, hoe. Hoe zou dat kunnen? Kom denk na.
Eentje die weet dat er veel kip en ei gegeten wordtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef Samuray13 het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige dingen moeten gewoon aangekaart worden.
Dat een piepklein wezen een gehaktmolen in wordt gegooid omdat ie toevallig verkeerde geslacht heeft. In omgevingen waar nazimentaliteiten heersen kan ik zulk gedrag begrijpen, maar niet in een democratie anno 2013.
Hoe kun je in godsnaam levende wezentjes in een gehaktmolen gooien? En dat straffeloos. Welke overheid staat dat toe?
quote:Als één kat met vuurwerk wordt omgebracht staat hele land op de steigers.
Het is het industriele waar het hier over gaat. Deze kuikens worden niet onder een mamakip geboren, maar in een fabriek. Als ze uit hun ei aan het kruipen zijn liggen ze al op de lopende band, wordt er gegooid en gesmeten met ze, worden de snavels gebrand en ga zo maar door.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:06 schreef vaarsuvius het volgende:
TS moet meer David Attenborough docs gaan kijken. Bij de meeste diersoorten gaat 90-99% van het nageslacht als baby al dood. Zoogdieren zijn eigenlijk een uitzondering.
Hiermee wil ik niet het wangedrag van de mens goedpraten. Wel even aangeven dat de neefjes van die kuikens in de natuur ook snel aan hun eind komen. Nooit mama eend gezien met 12 kuikentjes, toen nog 9, toen nog 8, toen nog 6, toen nog 4? en tenslotte zie je er 3 groot worden....
Ik weet het niet hoor.... ik kan niet zeggen dat ik het harder vind dan bijvoorbeeld zoiets:quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef erodome het volgende:
Is de natuur hard, ja absoluut, is het te vergelijken met wat hier gebeurd, nee, niet eens een beetje.
lelijke rotmormelsquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Prachtige beesten trouwens, wilde honden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |