Prullenbakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef Littlerabbit1 het volgende:
Godverdomme ik haat mijn mobiel. Ik storm boos weg
Sof was mijn kloonige vriendin al tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, ben jijde vriendin van LR? Wat schattig
Wat heb je in gedachten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof was mijn kloonige vriendin al toch![]()
Maar ik was wel serieus. Ik ben mijn internet zat, tijd om wat anders te doen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
Wel opvallend dat het elke keer de zelfde mensen zijn die hier haten op mij en hem
wanneer had je nou afspraakquote:
Oh toch, nerveus?quote:
Ik bedacht me net dat ik geen tv-module meer heb dus vrij weinig... Blijf ik een hele nacht wakker, dag school ben ik nog niet moequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff iets zeggen zodat ik mn sig kan zie
Ga lezen. Val je van in slaapquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik geen tv-module meer heb dus vrij weinig... Blijf ik een hele nacht wakker, dag school ben ik nog niet moe
Komt wel goed. Hoe laat moet je?quote:
Plannen ze volgens mij gewoon zo vroeg in zodat ze op tijd naar huis kunnen.quote:
Geen idee. Ik zit in #TeamIkgeefgeenneuk maar doe graag aan makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef Rodawa het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn koelkast en cookie dus één en dezelfde persoon?
notevensurprised.jpg
Nee hoor. Al is de lol van het forum een beetje aan het wegzakken bij mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Spatieloos het volgende:
Waar is Stuart eigenlijk, de laatste tijd? Is hij ons zat?
Het was sowieso een raar verhaal. Samen op FOK! tijdens elke date enzo, gezellig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit in #TeamIkgeefgeenneuk maar doe graag aan makkelijk scoren.
Al is het wel redelijk duidelijk ja
Er is niks duidelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit in #TeamIkgeefgeenneuk maar doe graag aan makkelijk scoren.
Al is het wel redelijk duidelijk ja
Verdomme Stuart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor. Al is de lol van het forum een beetje aan het wegzakken bij mij
Ik geef toe dat we dat niet moesten doen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het was sowieso een raar verhaal. Samen op FOK! tijdens elke date enzo, gezellig.
Lees jij alles terug?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor. Al is de lol van het forum een beetje aan het wegzakken bij mij
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verdomme Stuart.Ik dacht even dat Ryan hier was, mijn hart sloeg een keer over. Bleek het een quote te zijn van bijna 2 uur terug.
Nu kan ik mijn broek ook wel weer aandoen.
Er wordt nooit over mij gepraat in Sherlock, ik moet het doen met de dagcijfers waar mijn naam in voorkomt.quote:
Sherlock op 'Stef'.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er wordt nooit over mij gepraat in Sherlock, ik moet het doen met de dagcijfers waar mijn naam in voorkomt.
Dat heb je als de meest logische searchhit Fok is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er wordt nooit over mij gepraat in Sherlock, ik moet het doen met de dagcijfers waar mijn naam in voorkomt.
en dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zal dat gaan lukken in 2 minuten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |