telefoon en internet hequote:
Gewoon kind bij het stadion aanspreken en vragen of hij naar Arsenal wilt. Als je eenmaal binnen bent hem gewoon dumpen en alleen wedstrijdje kijkenquote:
Ik wou voor Rens of Stijn die kaarten regelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee JanCees, boven de 18 ben je ook hier geen kind meer.
Ik ben al een paar uur hier (Fok) Ik ben niet bij haarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
apart dat gk zegt dat hij al een paar uur bij haar is
terwijl hij heel de tijd hier heeft gepost en cs net binnen komt
Kun je in het Emirates net zo goed skysports kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon kind bij het stadion aanspreken en vragen of hij naar Arsenal wilt. Als je eenmaal binnen bent hem gewoon dumpen en alleen wedstrijdje kijken
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je in het Emirates net zo goed skysports kijken.
Wie-fie. Het is ook bie-fie worstjes. Niet bij-fij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik ook wij-fij en computer.
Het is tot 16 zie ik netquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon kind bij het stadion aanspreken en vragen of hij naar Arsenal wilt. Als je eenmaal binnen bent hem gewoon dumpen en alleen wedstrijdje kijken
Waar hangen de beste sferen dan?quote:
Inside joke ja tog xD. Ik heb mijn date, welke absoluut geen kloon is Vocaroo les gegevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Wie-fie. Het is ook bie-fie worstjes. Niet bij-fij.
Mwah, niet bij de topclubs in ieder geval.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Als jullie nou aardiger waren geweest, was ik al verhuist. Maar nee hoor.
Allebei op 23:22:46quote:
quote:
Jullie worden te voorspelbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Allebei op 23:22:46
Wat een wonder.
Newcastle vind ik altijd wel toffe sfeer hebben. En Liverpool opzich ook nog wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, niet bij de topclubs in ieder geval.
Eigenlijk in de premier league helemaal niet.
Jullie posten zo vaak in 1 tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef Muto het volgende:
Toevallig. Ik heb het net over de tijd tussen de posts en DIRECT (lang leve HMF) daarna post je tegelijk.
Je hebt geblunderd GK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |