Hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, prima. Alleen weer een relletje, maar dat verpest mn dag niet.
Dat kunnen de meeste mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, en ik kan ook op alles een antwoord verzinnen
Ik ben benieuwd hoelang je je act blijft volhouden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze nu weer doen
Niet op reageren, dan is de lol er snel vanafquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze nu weer doen
oke ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar ik ben nu mobiel en buiten
wtf manquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
Net 2 Arsenal tickets afgewezen. Had er niets aan want was 1 adult en 1 child. Besides, voetbal
Wow. En dan toch tegelijkertijd het topic binnenkomen met Cookie. Is dit jullie 4de FOK!date?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar ik ben nu mobiel en buiten
Jij zal het nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang je je act blijft volhouden.
Tijd voor een ban voor jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang je je act blijft volhouden.
accepteer danquote:
Ik was er al een paar uur hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. En dan toch tegelijkertijd het topic binnenkomen met Cookie. Is dit jullie 4de FOK!date?
ons wifi wachtwoord is best ingewikkeldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Zou toch gek zijn als ik al je Wi-fi wachtwoord in mijn bezit had.
Wij-fij
Het is een family ticket dus je moet een kind meenemenquote:
Dat hebben we gezien ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik was er al een paar uur hoor
Daar gaat je kloon-account, met je "ons"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ons wifi wachtwoord is best ingewikkeld
Tot welke leeftijd is een kind dan daar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een family ticket dus je moet een kind meenemen
Je zegt toch ook niet dat dit:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Zou toch gek zijn als ik al je Wi-fi wachtwoord in mijn bezit had.
Wij-fij
ik bedoel hier thuis ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je kloon-account, met je "ons"
Nee JanCees, boven de 18 ben je ook hier geen kind meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd is een kind dan daar?
Geen idee eigenlijk, ik denk tot 16quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd is een kind dan daar?
quote:
Een wissel van 9 seconden. Knap.quote:
Wel raar dat je jezelf verraden hequote:
telefoon en internet hequote:
Gewoon kind bij het stadion aanspreken en vragen of hij naar Arsenal wilt. Als je eenmaal binnen bent hem gewoon dumpen en alleen wedstrijdje kijkenquote:
Ik wou voor Rens of Stijn die kaarten regelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee JanCees, boven de 18 ben je ook hier geen kind meer.
Ik ben al een paar uur hier (Fok) Ik ben niet bij haarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
apart dat gk zegt dat hij al een paar uur bij haar is
terwijl hij heel de tijd hier heeft gepost en cs net binnen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |