ja is prima hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Morgen weer een date toch? Hopelijk is de Wi-fi een beetje goed bij jou thuis.
Ja wat? Een nep profiel van Facebook? Dat is het enige wat jij `bewijs'' kunt noemen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]Doe niet of je dom bent nu
ik kan ook een kloon maken en met allebei online zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Je bent een blinde meid sof. Wij zijn alle 2 online.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
cookie mag ik je toevoegen als vriendin op fb?
En SWITCH maar weerquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Muto het volgende:
gk, dm voor cookie. Wissel even van tabblad.
Ja, en ik kan ook op alles een antwoord verzinnenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan ook een kloon maken en met allebei online zijn
Hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, prima. Alleen weer een relletje, maar dat verpest mn dag niet.
Dat kunnen de meeste mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, en ik kan ook op alles een antwoord verzinnen
Ik ben benieuwd hoelang je je act blijft volhouden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze nu weer doen
Niet op reageren, dan is de lol er snel vanafquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze nu weer doen
oke ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar ik ben nu mobiel en buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |