Ik heb er in ieder geval geen probleem mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
gk kunnen jij en cookie een keer samen op tc komen op cam?
zelfs jij snapt wat hij eigenlijk bedoeltquote:
Jij ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij bent psychisch niet helemaal in orde.
Zou best kunnen dat ze zich ervoor schamen ja...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is iedereen zo gesloten over hun piemellengte en fapleven :/
Schamen jullie je daarvoor ofzo?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen probleem mee.
Maar je moet weten dat cookie ook al bang was om met tjacka af te spreken
De enige die wat zal weten over mijn pener is een meisje waarmee ik seks zou hebben. En misschien een dokter mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
geen zin om te zoekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat mag, wat vind jij dan mooie schoenen
Omdat niemand behoefte heeft het de posten omdat 9/10 van iedereen er toch niet eerlijk over isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
Jaja, heb je bewijs dat ze dat zij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn alterego Cookie wenste me ook al kanker toe dus
Dat is toch allang weggehaald zwakzinnige debiel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jaja, heb je bewijs dat ze dat zij?
Jaa ik snap het wel, maar hij heeft het nooit officieel gezegd!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
zelfs jij snapt wat hij eigenlijk bedoelt
En ik heb niet echt het idee dat ook maar iemand hier oprechte interesse heeft in mijn penerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat niemand behoefte heeft het de posten omdat 9/10 van iedereen er toch niet eerlijk over is
Hoe groot is die van jou eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef J.James het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze zich ervoor schamen ja...
Ja maar we wensen je niet dood.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Doe jullie best. Ik krijg genoeg naar mn kop van jullie geslingerd.
dit snap ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen probleem mee.
Maar je moet weten dat cookie ook al bang was om met tjacka af te spreken
Maar waarom?!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige die wat zal weten over mijn pener is een meisje waarmee ik seks zou hebben. En misschien een dokter mocht het nodig zijn
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen zin om te zoeken
iets minder shiney zeg maar
Heb je het programma "hij is een zij" gezien?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef J.James het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze zich ervoor schamen ja...
Ja ik vind het gewoon jammer dat mensen daar niet eerlijk over zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat niemand behoefte heeft het de posten omdat 9/10 van iedereen er toch niet eerlijk over is
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ben benieuwd als gk een ban krijgt of cookie dan blijft posten
Een condoom. Lijst hem in. Zet er onder: "Bij wonder, glas breken."quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
wat zal ik kopen voor mijn broertje. hij wordt volgende week 17 help
17 biertjes met een kaart erbij, omdat je ze zelf niet meer mag kopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
wat zal ik kopen voor mijn broertje. hij wordt volgende week 17 help
cachie rot opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je het programma "hij is een zij" gezien?
Best wel interessant.
30quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou eigenlijk?
Omdat ie daar voor bedoeld is en niemand anders behoefte heeft aan die infoquote:
hij is 17 en mag geen bierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
17 biertjes met een kaart erbij, omdat je ze zelf niet meer mag kopen.
quote:
Ik heb er behoefte aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ie daar voor bedoeld is en niemand anders behoefte heeft aan die info
Geen idee. Nooit opgemeten en ook geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb er behoefte aan
Vergelijken.nl is ook zo'n handige site.
Nee hoor, op eerste dates ben ik juist heel normaal en verlegen en zou ik dat niet durven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Spatie is zo'n type jongen die op de eerste date naar een cupmaat vraagt.
Vraag het m'n vriendje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik twijfel of waarheid of leugen
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een erg slechte kledingsmaak in principe
als het maar over the top isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat dan?
Qua schoenen heb ik totaal niet jouw smaak nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |