Dat zijn uberhaupt maar speculatiesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanwaar de interesse in Sof haar maagdelijkheid?
Koelkast.quote:
Ja maar of het er nou helemaal in past of niet, ze denken volgens mij onbewust dat hoe groter hoe betere man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. De vagina is zo'n 15cm dacht ik. Dus aan veel meer dan dat heb je vrij weinig
koelkastquote:
Zelfs je vriendin Sof gelooft je niet meer.quote:
Vind ik niet raar, ben er gewoon mee oneens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en het maar raar vinden dat je een debiel genoemd wordt.
nee blijfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben jullie zat. Het ga jullie goed.
Als jij 25 cm lul hebt en mensen weten dat dan kun je ze oprapen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''chicks nemen'' hoor hem praten
Er zijn idd meisjes die een dikke pik willen. Die meisjes wil ik niet. Want oppervlakkigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar of het er nou helemaal in past of niet, ze denken volgens mij onbewust dat hoe groter hoe betere man.
Net als die man met een lul langer dan een meter, die heeft ook zat vrouwen achter hem aan.
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als jij 25 cm lul hebt en mensen weten dat dan kun je ze oprapen.
quote:
Vooroordelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn idd meisjes die een dikke pik willen. Die meisjes wil ik niet. Want oppervlakkig
Loop zelf je graf ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs je vriendin Sof gelooft je niet meer.
Beter ga je gewoon weg
Niet te letterlijk nemen, maar als dat gerucht omgaat krijg je wel gewoon meer kansen.quote:
quote:
Oh, mobiel is leeg. Even oplader pakken.quote:
Ik ben gedist. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is goed want hun hebben vaak wel swag
jij bent psychisch niet helemaal in orde.quote:
Gayquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vooroordelen.
Maar hoe groot is die van jou dan? INB4 mijn pik is privé.
Sof mn vriendinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs je vriendin Sof gelooft je niet meer.
Beter ga je gewoon weg
nee hoezoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
neem je er dan ook een slangenlerenjack bij?
Tyf. Op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vooroordelen.
Maar hoe groot is die van jou dan? INB4 mijn pik is privé.
tr gemachtquote:
Zijn alterego Cookie wenste me ook al kanker toe dusquote:
Klopt. Hij kan ook goed helikopterenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
die van mij is groot vraag fok-i tmaar
ben benieuwd als gk een ban krijgt of cookie dan blijft postenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn alterego Cookie wenste me ook al kanker toe dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |