Ik had mijn hand natuurlijk eerst gewassen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
gadver, nu zit er stront aan je smartphone of tablet??
Toch is het onsmakelijk. Waar laat je je smartphone/tablet als je je billen veegt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik had mijn hand natuurlijk eerst gewassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Ik speciaal zo'n zak gekocht voor aan de muur te hangen om hem in te leggen terwijl ik mijn kontgat reinig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Toch is het onsmakelijk. Waar laat je je smartphone/tablet als je je billen veegt?
Aiiiight. Die ga ik ook halen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik speciaal zo'n zak gekocht voor aan de muur te hangen om hem in te leggen terwijl ik mijn kontgat reinig.
Ongeveer zoiets, maar dan met een vak waar ook een tablet in past:
[ afbeelding ]
Bij de action, erg handig ik heb er ook de Donald Duck in liggen voor als mijn mobiel leeg raakt tijdens het schijten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Aiiiight. Die ga ik ook halen!Waar heb jij die gekocht?
Daarom wassen we ook onze handen na het toiletbezoekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet eens een closeup van wc papier bekijken. Zitten gewoon enorme gaten dus zelfs als je denkt schone handen te houden komen ze vol met poep
Je hebt gelijk, we kunnen net zo goed geen toiletpapier meer gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet eens een closeup van wc papier bekijken. Zitten gewoon enorme gaten dus zelfs als je denkt schone handen te houden komen ze vol met poep
Misschien gewoon a4 in 2 knippen en dat gebruikenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef john-hert het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we kunnen net zo goed geen toiletpapier meer gebruiken.
5 velletjes en dan opvouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ja of 2 a5.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Misschien gewoon a4 in 2 knippen en dat gebruiken
Dat heb ik al eens geprobeerd toen het toiletpapier op was. Ik kan het niet aanraden want ik had mijn anus toen opengesneden aan de scherpe randen van het a4 papier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Misschien gewoon a4 in 2 knippen en dat gebruiken
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens geprobeerd toen het toiletpapier op was. Ik kan het niet aanraden want ik had mijn anus toen opengesneden aan de scherpe randen van het a4 papier.
Ik heb een tijdje een vezelrijk dieet gevolgd, toen had ik mooie stevige drollen en altijd een schoon anus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef Euroteller het volgende:
Soms als ik poep blijk ik toch een schone anus te hebben en wordt het papiertje niet vuil, deze dagen waardeer ik het meeste.
Dat is beter dan dat je soms van die kleine konijnenkeutels laat vallen..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een vezelrijk dieet gevolgd, toen had ik mooie stevige drollen en altijd een schoon anus.
Dat hebben ze op de middelbare school nog steedsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef quirina het volgende:
Wees blij dat je je reet niet met een ouwe krant moet vegen!
( zei m'n opa vroeger want die had altijd van dat harde grijze wc-papier)
Nee, het absorbeert dus juist niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef arjan1112 het volgende:
Goeie klacht, 1-laags wc papier zuigt
Daar hoor je niet te poepenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Dat hebben ze op de middelbare school nog steeds
Daar pak je dan altijd zoveel velletjes van dat ik me afvraag of het uiteindelijk ook echt goedkoper is....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef quirina het volgende:
Wees blij dat je je reet niet met een ouwe krant moet vegen!
( zei m'n opa vroeger want die had altijd van dat harde grijze wc-papier)
Je bleef zolang wegquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef PattaBoy het volgende:
Je aarsch niet schoon laten likken door Silvie Meis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |