Hmm, goed punt wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is wel geheim als ik de locatie van deze etherpiraat niet weet te vinden
Flamingo'squote:
Je kan toch je verdiende guns verkopen bij CS:GO en ook die kratjes enzoquote:
Ned 3quote:
Ah die messen en shit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan toch je verdiende guns verkopen bij CS:GO en ook die kratjes enzo
Sommige dingen kan je zelfs voor ¤100 verkopen maar dan moet het een xtremely rare item zijn lol
Ach het is toch ¤0.10quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan toch je verdiende guns verkopen bij CS:GO en ook die kratjes enzo
Sommige dingen kan je zelfs voor ¤100 verkopen maar dan moet het een xtremely rare item zijn lol
Jah, ik denk dat ik hiermee maar mijn nieuwe carriere ga beginnenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah die messen en shit.
Ik moet het maar weer eens spelen
NiP strats alles![]()
Ik heb mijn beste tijd gehad met 1.6quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, ik denk dat ik hiermee maar mijn nieuwe carriere ga beginnen
Nooit gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zoveel lol gehad met Battlefield 2 op de PC![]()
Schaam je!quote:
Braaf zoquote:
Ik deed dat echt 24/7quote:
Hé jij hebt geen BF2 gespeeld, dat is minstens net zo erg, zo niet ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
CS is/was dé game.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hé jij hebt geen BF2 gespeeld, dat is minstens net zo erg, zo niet erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |