45-39-35-32-31. (1 tot 5)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:33 schreef BoerBert het volgende:
Hoeveel keer is jullie nummer 1 beluisterd? Bij mij 84 (Judge Jury and Executioner)
Grizzly Bear enorme bazenband. Dat album voor Shields ben ik ook aan het ontdekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Tchock het volgende:
Grizzly Bear en Bon IverAls je ze op gitaar wil spelen ben je bijna meer tijd met stemmen dan met spelen
Ik dacht dat ik al weinig luisterde met 12.quote:
Hoe kan je zien hoeveel nummers je dit jaar hebt geluisterd?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al weinig luisterde met 12.
Muis over je aantal plays houden en dat getal ×365 is denk ik het dichtste bij dat je komtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel nummers je dit jaar hebt geluisterd?
Ohja, ik keek bij het hele jaarquote:
Haha, echt he. Voor Sleeping Ute voor twee dagen m'n gitaar zo gestemd, geleerd, en weer teruggestemd. Nooit meer dat nummer gespeeldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Tchock het volgende:
Grizzly Bear en Bon IverAls je ze op gitaar wil spelen ben je bijna meer tijd met stemmen dan met spelen
Ik heb net Sleeping Ute gespeeld (EAC#F#AC#) en nu Skinny Love (CGEGCC)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:41 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, echt he. Voor Sleeping Ute voor twee dagen m'n gitaar zo gestemd, geleerd, en weer teruggestemd. Nooit meer dat nummer gespeeld.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muis over je aantal plays houden en dat getal ×365 is denk ik het dichtste bij dat je komt
Hehe, het wil nog wel eens lonen om zo'n nummer met een capo te spelen zodat ze niet helemaal de hoogte in hoevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net Sleeping Ute gespeeld (EAC#F#AC#) en nu Skinny Love (CGEGCC)Dat er geen snaar is geknapt is een wonder.
Dan krijg je het aantal plays per dag. Een jaar heeft 365 dagen, dus dan weet je ongeveer hoeveel je per jaar luistert.quote:
Maar je aantal plays is juist je totaal aantal playsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijg je het aantal plays per dag. Een jaar heeft 365 dagen, dus dan weet je ongeveer hoeveel je per jaar luistert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik zit op 16000 per jaar. Jij?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijg je het aantal plays per dag. Een jaar heeft 365 dagen, dus dan weet je ongeveer hoeveel je per jaar luistert.
Klopt, maar dan klinkt het altijd een stuk minder vind ik. Zeker met open tuningen wil je die heerlijke resonerende snaren hebben. Overigens is Skinny Love vooral heel laag dus daar is dat niet aan de orde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hehe, het wil nog wel eens lonen om zo'n nummer met een capo te spelen zodat ze niet helemaal de hoogte in hoeven(geen idee of dat voor deze nummers ook geldt, maar even los daarvan dus).
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit op 16000 per jaar. Jij?
Ik ben echt dom, want heb mijn account ook net een jaar
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit op 16000 per jaar. Jij?
Ik ben echt dom, want heb mijn account ook net iets meer dan een jaarNiet zo moeilijk om te schatten dus
Dat is waar ja, maar er is een ding dat ik vervelender vind dan het gemis van resonerende snaren en dat is snaren verwisselenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar dan klinkt het altijd een stuk minder vind ik. Zeker met open tuningen wil je die heerlijke resonerende snaren hebben. Overigens is Skinny Love vooral heel laag dus daar is dat niet aan de orde.
Dan hebben wij toch een opmerkelijk verschil in muziekkeuzequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Ik zou volgens die berekening op 18000 per jaar zitten.
Dat is waarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar er is een ding dat ik vervelender vind dan het gemis van resonerende snaren en dat is snaren verwisselen.
Mijn nummer 16 is pas de eerste dubbelequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:44 schreef Norrage het volgende:
Mijn top 5 allertijden is erg Bruce gedomineerd (mijn top 25 is zelfs 20 keer Bruce geloof ik)
1 Bruce Springsteen – Kitty's Back 144
2 Bruce Springsteen – Racing in the Street 140
3 Bruce Springsteen – Spirit in the Night 136
4 Bruce Springsteen – The River 125
5 Bruce Springsteen – Thunder Road 113
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |