Thanks, want die discussie op stream 1 is niet heel boeiend.quote:
Boeiende discussies zijn vooralsnog zeldzaam....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Thanks, want die discussie op stream 1 is niet heel boeiend.
Onzinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gelijk, ze is wel bezig op haar manier, maar hard werken zie ik alleen de klussers doen
kan je me ff snelcursus cappen gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef waxmask het volgende:
Ook zij ontkomen niet aan de Toorn van God
[ afbeelding ]
de koedames werken ook best hardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gelijk, ze is wel bezig op haar manier, maar hard werken zie ik alleen de klussers doen
discussies over wat er in de Bijbel staat zijn zoiezo al verloren discussies.. je geloofd het of nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Boeiende discussies zijn vooralsnog zeldzaam....
Dat denk ik ook net. Dat zou mijn vertrek inluidenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef iBenny het volgende:
Zo luisterend naar dat religiegedoe ben ik wel blij dat ik niet meedoe
bericht ontvangen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
kan je me ff snelcursus cappen geven
ben het kwijt na ss
Dit best een leuk stukje tekstverklaring, en Emil en Giorgio doen geïnteresseerd mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Ik vind het een Jehova- manier opdringen van het geloof. Ik heb daar helemaal niks mee en volgens mij de groep aan tafel ook niet.
Toch vond ik die discussie tussen Rienk en Isabella gister wel interessantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Armageddon het volgende:
Religi geneuzel zap ik meteen weg. Dan nog liever Hakim.
Maar 11 keer in de afgelopen 5 minuten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Armageddon het volgende:
Is Hakim bij de Febo geweest? Hij zegt geen snap je meer.
Heb ik gemist.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch vond ik die discussie tussen Rienk en Isabella gister wel interessant
Weet je zegt ie nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Maar 11 keer in de afgelopen 5 minuten.
Zo is het, dit is geen opdringen dit is een verklaring van 1 van de teksten. Stukje maatschappelijke ontwikkeling, interesse. Daar hoef je niet voor te geloven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit best een leuk stukje tekstverklaring, en Emil en Giorgio doen geïnteresseerd mee.
Het komt niet opdringerig over en dan heb ik er echt geen problemen mee als het over (teksten in) de bijbel gaat.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef -sabine- het volgende:
Denk je neit dat we zelf olie op het vuur gooien zegt Aike
Hakim wil er over ophouden, maar dat doet hij niet
met dank aan waxquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
ff proberen of ik kan cappen
Ik ken ze ook, of ik ze geloof is een ander ding.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Mascleta het volgende:
Emil neemt de verhalen over van Rienck
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
ff proberen of ik kan cappen
quote:
Hij heeft wel ballen ... Nauw ja ballen ... Maar goed.. He durfft wel zn zegje te doen..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik dacht echt zon patsertje die Emile de eerste dagen en tuna gate maar heb mijn mening veranderd
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Mascleta het volgende:
CharlotteIsabelle buiten op zoek naar harold in stream 3.
Oops, foutje.quote:
geeft nietquote:
jeeej mooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Armageddon het volgende:
Morgen komt tuna gate op tv trouwens.
Isabella :-)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Mascleta het volgende:
Charlotte buiten op zoek naar harold in stream 3.
Naar draagkracht, 25.000 sommige tot 2.500quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Grazzle het volgende:
Wat is de borgsom als je eerder verlaat ongeveer?
Waarom bouwt hij geen platform voor de aliens.quote:
Heftig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Naar draagkracht, 25.000 sommige tot 2.500
Denk aan 10.000quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Grazzle het volgende:
Wat is de borgsom als je eerder verlaat ongeveer?
oke, die trekt dit niet, ik dacht eerst Isabella gaat als 1e naar huis maar Harold lijkt me echt een figuur van aju met me UFO ik ga naar huisquote:
daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Mascleta het volgende:
Harold overweegt serieus om uit het programma te stappen?
Aandachtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Mascleta het volgende:
Harold overweegt serieus om uit het programma te stappen?
dat heeft paul vanmiddag besteldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Grazzle het volgende:
Op een of ander manier denk ik steeds: Waar is het zwembad?
regelboek open laten staan ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Harold wil op de knop gaan drukken?
Wat bedoelt ie daar mee?
Hahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |