oeii, dat is dus duidelijk zeer gevaarlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Suiker shock waar je evt kan aan overlijden
denk je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
oeii, dat is dus duidelijk zeer gevaarlijk?
je moet het niet voor de lol doen, nee...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dosis en eigen suikerspiegel kan het zeker dodelijk zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Kon dat maar...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:50 schreef Keith_Bakker het volgende:
daarom moet je ook nooit diabetes nemen
Er zijn veel ergere ziektes/aandoeningen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kon dat maar...
Ik zou echt willen dat ik het niet had...
Zeker waar maar dit lijk mij ook geen pretje hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:53 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Er zijn veel ergere ziektes/aandoeningen...
laatst een film of serie gezien waarin iemand op die manier het loodje legde. Ik had ook geen idee dat dit echt kon.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef erikkll het volgende:
zou dit geen enorm goede manier zijn om iemand te vermoorden zonder dat er iemand achter komt?
Ik heb een teamgenoot die dat dan wel eens inspuit, en ik vraag me al een tijdje af wat dat dan deed met een tamelijk gezond lichaamquote:
Idd want het is echt veel meer dan een paar keer per dag meten/spuiten. Het beïnvloed echt je hele leven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Zeker waar maar dit lijk mij ook geen pretje hoor
Dat weet hij ook wel hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Ik heb een teamgenoot die dat dan wel eens inspuit, en ik vraag me al een tijdje af wat dat dan deed met een tamelijk gezond lichaam
Sommige sporters gebruiken het idd als doping aangezien insuline een hormoon is. Maar dan moet je idd wel uitkijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Ik heb een teamgenoot die dat dan wel eens inspuit, en ik vraag me al een tijdje af wat dat dan deed met een tamelijk gezond lichaam
vast wel maar ik begin er nooit over, waarom niet? geen idee, hij is niet echt een open iemand.. dus tsja... op FOK weet toch altijd iemand het antwoord welquote:
Fijne dooddoener ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:53 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Er zijn veel ergere ziektes/aandoeningen...
Mensen zoals jij wekken niet echt sympathie en begrip op hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Fijne dooddoener dit
Natuurlijk zijn er ergere ziektes maar dit is ook niet fijn en beïnvloed ook je hele leven hoor
Geen pretje nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Zeker waar maar dit lijk mij ook geen pretje hoor
Sssssssssssst niet door vertellen, anders heb ik straks geen normaal leven meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef Bombvis het volgende:
TS is Moeder diende peuter insuline toe ?
Misschien niet bij mensen zoals jij, nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zoals jij wekken niet echt sympathie en begrip op hoor.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Fijne dooddoener dit
Natuurlijk zijn er ergere ziektes maar dit is ook niet fijn en beïnvloed ook je hele leven hoor
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel een ideale manier om iemand te vermoorden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien niet bij mensen zoals jij, nee.
quote:
Ik snap niet waarom ze zo slachtofferig moet doen nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien niet bij mensen zoals jij, nee.
Je had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze zo slachtofferig moet doen nee.
Ik vind dat naar voor de mensen die er wel op een sterke manier mee omgaan.
Dat is maar hoe je het bekijkt. Die opmerking dat er ergere ziekten zijn was ook niet nodig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
krijg crohn ofzo dan, dan heb je pas te zeurenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Fijne dooddoener dit
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor loze reactie?
Ik ga dan dood, ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoop echt dat jullie het zelf krijgen, dan praat je wel anders.
Dat ook, maar zie dan liever een informatieve uitleg dan zo'n holle zieligheidspost. Dit is totaal nutteloos en werkt averechts. Terwijl ik weet wat voor een impact het heeft (afhankelijk zijn van je eigen zorgvuldigheid om in leven te blijvenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je het bekijkt. Die opmerking dat er ergere ziekten zijn was ook niet nodig.
Neen waarschijnlijk niet, ook snap ik niet waarom jij je zo defensief opsteltquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoop echt dat jullie het zelf krijgen, dan praat je wel anders.
Ze maakt de opmerking dat haar ziekte niet fijn is en dat het grote invloed heeft in haar leven en meteen springt iedereen er bovenop dat ze zich niet moet aanstellen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Chai het volgende:
afhankelijk zijn van je eigen zorgvuldigheid om in leven te blijven
Oh echt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
??
Het is echt niet zo dat je elke dag een plutonium bom moet ruimen
''Optimist tot in de kist''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze maakt de opmerking dat haar ziekte niet fijn is en dat het grote invloed heeft in haar leven en meteen springt iedereen er bovenop dat ze zich niet moet aanstellen?![]()
Lijkt mij anders een behoorlijk kutziekte, dat insuline spuiten en constant op je eten letten.
Ja, je zou het misschien niet gelovenquote:
Het niet niet de TS in dit topic.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
''Optimist tot in de kist''
Je eigen ondertekst,
Nu snap ik niet waarom TS een topic zou starten en dan veder in het topic zo zielig moet gaan doen.
Oh boeien, neemt nog niet het feit weg waarom ze hier zo zielig komt doenquote:
Het is niet de eerste keer dat ze dit doet en TS had zijn antwoord inmiddels al. En niet door haar informatieve bijdrage.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze maakt de opmerking dat haar ziekte niet fijn is en dat het grote invloed heeft in haar leven en meteen springt iedereen er bovenop dat ze zich niet moet aanstellen?![]()
Lijkt mij anders een behoorlijk kutziekte, dat insuline spuiten en constant op je eten letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 20:15:21 ]
Valt ook wel mee hoor, je mag pas klagen hier als je op sterven ligt en dan vooral niet te lang doorzagen want er is vast wel iets ergers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
krijg crohn ofzo dan, dan heb je pas te zeuren
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ze dit doet en TS had zijn antwoord inmiddels al. En niet door haar informatieve bijdrage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan er niet echt wakker van liggen dat iemand dat eens noemt, je kunt het ook gewoon negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
tjah als dat alles is..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Sowieso zielig gaan doen op het internet, niemand interesseert het iets als iemand anders met zijn 'ellende' naar jou toekomt...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor, je mag pas klagen hier als je op sterven ligt en dan vooral niet te lang doorzagen want er is vast wel iets ergers.![]()
Klopt, maar dit gaat mij persoonlijk erg aan het hart. Dat soort inhoudsloze reacties dragen alleen maar bij aan het bagatelliseren van de impact van de ziekte.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan er niet echt wakker van liggen dat iemand dat eens noemt, je kunt het ook gewoon negeren.
Je had al door dat ik dat niet was neem ik aan ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Nu snap ik niet waarom TS een topic zou starten en dan veder in het topic zo zielig moet gaan doen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Je had al door dat ik dat niet was neem ik aan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
Die jij kent...dat is het verschil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tjah als dat alles is..
je zou maar aids reuma of ms hebben of mijn buurjongen met leukemie, die wil vast ook wel ruilen
de diabetici die ik ken hebben er gewoon geen last van, net als iemand die geen vlees oid eet
die komen hier niet klagen over hoe zwaar ze het hebben, dat weten ze goed genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Die jij kent...dat is het verschil.Elke mens is nou eenmaal anders, sommige mensen willen het nou eenmaal wel eens noemen en trouwens denk ik dat als mensen hier zeggen dat ze de door jou genoemde ziektes hebben er ook wel FOK!ers zullen zijn die zullen zeggen dat er vast wel iets anders is wat veel erger is, zo blijf je bezig.
Jij gaat gewoon mee in de flow.....nadeel van een TS zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Je had al door dat ik dat niet was neem ik aan ?
Gaat ook op en neer hoor, done that been there...oh wacht doe dat nog steeds.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die komen hier niet klagen over hoe zwaar ze het hebben, dat weten ze goed genoeg
hoe bedoel je dit ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee in de flow.....nadeel van een TS zijn.
De Ts is altijd de schuldige...ook als een topic een heel ander wending krijgt.quote:
Tsja 't is zo...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef trovey het volgende:
[..]
De Ts is altijd de schuldige...ook als een topic een heel ander wending krijgt.
Ik ga even zeuren, kthxbyequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
krijg crohn ofzo dan, dan heb je pas te zeuren
Maar dan wel in je eigen topic, hèquote:
Alsof iedereen hetzelfde is en er dus maar op eenzelfde manier mee om moet gaan. Het valt niet iedereen even zwaar en dat is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Vergeet de kindjes in Afrika niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tjah als dat alles is..
je zou maar aids reuma of ms hebben of mijn buurjongen met leukemie, die wil vast ook wel ruilen
de diabetici die ik ken hebben er gewoon geen last van, net als iemand die geen vlees oid eet
Mischien hééft hij wel diabetes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
vast wel maar ik begin er nooit over, waarom niet? geen idee, hij is niet echt een open iemand.. dus tsja... op FOK weet toch altijd iemand het antwoord wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |