oeii, dat is dus duidelijk zeer gevaarlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Suiker shock waar je evt kan aan overlijden
denk je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
oeii, dat is dus duidelijk zeer gevaarlijk?
je moet het niet voor de lol doen, nee...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dosis en eigen suikerspiegel kan het zeker dodelijk zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Kon dat maar...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:50 schreef Keith_Bakker het volgende:
daarom moet je ook nooit diabetes nemen
Er zijn veel ergere ziektes/aandoeningen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kon dat maar...
Ik zou echt willen dat ik het niet had...
Zeker waar maar dit lijk mij ook geen pretje hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:53 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Er zijn veel ergere ziektes/aandoeningen...
laatst een film of serie gezien waarin iemand op die manier het loodje legde. Ik had ook geen idee dat dit echt kon.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef erikkll het volgende:
zou dit geen enorm goede manier zijn om iemand te vermoorden zonder dat er iemand achter komt?
Ik heb een teamgenoot die dat dan wel eens inspuit, en ik vraag me al een tijdje af wat dat dan deed met een tamelijk gezond lichaamquote:
Idd want het is echt veel meer dan een paar keer per dag meten/spuiten. Het beïnvloed echt je hele leven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Zeker waar maar dit lijk mij ook geen pretje hoor
Dat weet hij ook wel hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Ik heb een teamgenoot die dat dan wel eens inspuit, en ik vraag me al een tijdje af wat dat dan deed met een tamelijk gezond lichaam
Sommige sporters gebruiken het idd als doping aangezien insuline een hormoon is. Maar dan moet je idd wel uitkijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Ik heb een teamgenoot die dat dan wel eens inspuit, en ik vraag me al een tijdje af wat dat dan deed met een tamelijk gezond lichaam
vast wel maar ik begin er nooit over, waarom niet? geen idee, hij is niet echt een open iemand.. dus tsja... op FOK weet toch altijd iemand het antwoord welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |