quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Inderdaad, heb vandaag 1 uitzending gezien. Ik zou echt gek worden daar, met al dat soort figuren..quote:
Als ik de touwtjes in handen had, had ik er een 10 minuten durende kortfilm van gemaakt rondom de superslechterik El Macho. Dat was het enige leuke aan die film.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Dispicable me 2 de best bezochte film in NL afgelopen jaar...
De manier waarop men het wil aanprijzen is al fout. "Een afgelegen stuk land waar er geen regels gelden en men een bestaan op moet bouwen", maar de waarheid kan er niet verder vandaan liggen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb vandaag 1 uitzending gezien. Ik zou echt gek worden daar, met al dat soort figuren..
Wat denk je van Grown -Ups 2??die heeft het beter gedaan dan Pacific Rim wereldwijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Dispicable me 2 de best bezochte film in NL afgelopen jaar...
Ik zeg alleen wat ik op het nieuws heb gehoord... Maar pacific rim is echt een verschrikkelijk slechte film...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
What do you see on tv all the time that never actually happens in everyday life?
[..]
Wat denk je van Grown -Ups 2??die heeft het beter gedaan dan Pacific Rim wereldwijd.
Pacific Rim was leuk. Niet bijzonder maar gewoon leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik op het nieuws heb gehoord... Maar pacific rim is echt een verschrikkelijk slechte film...
Het was ook geen standaard Hollywood filmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik op het nieuws heb gehoord... Maar pacific rim is echt een verschrikkelijk slechte film...
Ik heb gereageerd...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef hornage het volgende:
Ik heb mijn beschikbaarheid doorgegeven voor de FMT meet![]()
Jullie ook al?
Doe het nu![]()
http://www.doodle.com/25qmk3h8c4xpp22m
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef hornage het volgende:
Ik heb mijn beschikbaarheid doorgegeven voor de FMT meet![]()
Jullie ook al?
Doe het nu![]()
http://www.doodle.com/25qmk3h8c4xpp22m
Over dat rijbewijs: natuurlijk zou ik dat nog kunnen halen, ook al stel ik het al 18 jaar uit. Maar het is inmiddels zo'n grote stap geworden, dat ik het me gewoon voorlopig niet meer zie doen. Het verkeer lijkt vanuit een auto (voor mij) tien keer complexer en gevaarlijker dan lopend of op de fiets. Ik heb dat al, in mindere mate, met scooters in het buitenland. De drempel om zo'n ding te huren, is enorm. Alleen als andere mij overhalen, en het is noodzakelijk, doe ik dat, maar liever niet. Maar zo'n auto is nog even drie bruggen verder. Daarnaast vind ik het ook principieel te duur in Nederland, dus áls ik het haal, doe ik dat in een ander Europees land en ga daar dan ook tijdelijk wonen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Juist op vakantie zou heb ik geen auto nodig.
Hier mis ik het wel vanwege mijn werk; de avonddiensten lukken net, maar soms loop ik uit en moet dan een uur langer doorwerken voor de laatste trein.
En een auto is ook handig als ik spullen moet aanschaffen (Ikea, Gamma etc.), nu moet ik telkens iemand vragen, of heel onhandig met de bus en dat kan ook niet altijd.
Je kunt best wel nu nog je rijbewijs halen. Ik heb het ook pas vorig jaar gehaald.
Ik snap ook niet waar dyon de onzin vandaan haalt dat het hier 25 graden zou moeten vriezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:34 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zie nu de TT pas. Mooie winters? Van de koude 1985 t/m 1987, toen ik nog een beetje kon schaatsen.
Die zag ik gister ook, maar vind ik er niet uit zien om eerlijk te zijn...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:14 schreef wyccie het volgende:
Dyon, je had toch laatst die horloges laten zien waarbij je lastig de tijd kon aflezen. En veel te duur waren.
Ik zie hier een cheapass variant.
http://www.bundol.nl/grat(...)zwart-of-zilver.html
Die ken ik niet...quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:23 schreef pipster het volgende:
en niet te vergeten het briljante Maniac Mansion
Monkey Island heb ik eigenlijk nooit gespeeldquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:31 schreef Waaghals het volgende:
The Monkey Islands waren geniaal, met het POTC plot.
Full Throttle was leuk maar had ik in 4 uur uitgespeeld. Dus viel achteraf wel tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |