Nee want ik waardeer haar eerlijkheidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeg dat dr gezicht op een grindtegel lijkt.
dat zal dr leren, de hoer!
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want ik waardeer haar eerlijkheid
ik zal jou eens waarderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want ik waardeer haar eerlijkheid
Silver haze volgens mij, maar heb niet zoveel verstand van, ik werd er na 1 hijs gelijk heel stoned van, maar ik heb liever dat ik een beetje high wordt.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het ruikt wel lekker, maar ook heletijd in de klas en dan krijg ik er zin in (ik ben verslaafd)
blonde ombre/dip dyequote:
Haze is ook het meest geurige spul dat er isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Silver haze volgens mij, maar heb niet zoveel verstand van, ik werd er na 1 hijs gelijk heel stoned van, maar ik heb liever dat ik een beetje high wordt.
Dat verklaart het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haze is ook het meest geurige spul dat er is![]()
Ik heb er een speciaal tupperwarebakje voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
Wie bewaard het dan ook in zo'n oude open portomonnee?
INB4 zo schrijf je protomoeneona niet
En waar zou ik dat moeten bewaren? Ik ga niet met zo'n bakje in mijn zak lopen, en in mijn onderbroek is geen plek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal tupperwarebakje voorPraktisch luchtdicht
Ik heb gewoon dat bakje in mijn tas zitten, die heb ik toch heel vaak bij me.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waar zou ik dat moeten bewaren? Ik ga niet met zo'n bakje in mijn zak lopen, en in mijn onderbroek is geen plek.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
that's what she said
ik ga douchen kusje op jullie enkelbanden
Dat is moooooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
blonde ombre/dip dye
zie wel hoe het uitpakt
Haar zou ik op de eerste date helemaal scheel neukenquote:
EN niemand zal je ongelijk kunnen gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Haar zou ik op de eerste date helemaal scheel neuken
Tot zover mijn enige inbreng in dit topic.
Ik hoop dat het mooi wordtquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
blonde ombre/dip dye
zie wel hoe het uitpakt
ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
EN niemand zal je ongelijk kunnen geven
jaaaaaaaquote:
Vast wel. Maak het alleen niet te blond in een keerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mooi wordt
En dat die vriendin het een beetje kan
hoe kan je dat voorkomen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vast wel. Maak het alleen niet te blond in een keer
ik hoop dat het lelijk wordtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mooi wordt
En dat die vriendin het een beetje kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Want? Verklaar u nader?quote:
Wat wil je uitmaken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat het lelijk wordt
dan kan ik het het uit maken hahah
Volgens mij is het zo dat hoe langer je de verf erin laat zitten hoe blonder het wordt. Dat had ik tenminste bij de kapper.quote:
Werd je linkderhand jaloers?quote:
Hmmm, er staat 20-25 minuten op. Dus ik doe dan gewoon 25 minutenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat hoe langer je de verf erin laat zitten hoe blonder het wordt. Dat had ik tenminste bij de kapper.
Oh dat.quote:
Okay, voor het zover is en je onweerstaanbaar bent, daten?quote:
Als ik nou eens wist waar je het over had, ik moet me er echt meer in gaan verdiepen. Hoe duur is dat eigenlijk bij jou, hier is het iig duur, misschien moet ik gewoon eens in bulk kopen uit Rotterdam. Rook je ook wel eens Hasj?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dat bakje in mijn tas zitten, die heb ik toch heel vaak bij me.
Bubba Kush
Sowieso Indica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |