Een vriend van mij heeft zo'n Nokia 8X en zegt dat z'n telefoon gewoon pure aids is, maar dat is maar 1 persoon natuurlijkquote:
Ik heb een Nokia 520. zeer content mee. Maar zitten nog wel bugs in. En er zijn natuulijk weinig apps voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft zo'n Nokia 8X en zegt dat z'n telefoon gewoon pure aids is, maar dat is maar 1 persoon natuurlijk
Sjaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 520. zeer content mee. Maar zitten nog wel bugs in. En er zijn natuulijk weinig apps voor.
Leugens.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is me wel gelukt bij Rodawa ^_^
Ach. simpel telefoontje. Kan whatsapp, bellen en op internet. Ik ben blij.quote:
Roooooquote:
Gewoon een 2 pers matras erop mikkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Ok het is tijd om even een hele domme vraag te stellenAls je een tweepersoonsbed hebt met twee éénpersoons bedbodems.. moet je dan ook twee éénpersoons matrassen erop leggen of kan een twee persoonsmatras ook?
Sherlock?quote:
Dat kan dus gewoon?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon een 2 pers matras erop mikken
Vastquote:
Ja, ik ga niet alle oude SC-topics doorspitten tot ik ergens mijn naam tegenkom. Goede toevoeging, dat Sherlock. Daarmee is het een stuk makkelijker om de vloer aan te vegen met mensen die onwaarheden over je zeggen, zoals DönnieDarknö. /antisherlock'dquote:
Ja als dat niet kan koop ik niet zomaar een tweepersoonsmatras hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vasten anders merk je het wel
Ja hoorquote:
Vraag het aan die lui daarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als dat niet kan koop ik niet zomaar een tweepersoonsmatras he
Gast, waar heb je het over? Het werkte zelfs nog door de luchtbellen heen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nee. Het werkt gewoon als een normaal touchscreen. Doordat het zo dun is kunnen de aanraakplekken wel worden ''gevoeld'' door de sensoren in het touchscreen. En omdat ze geen elektriciteit kunnen geleiden is het zo een kunst om je screen protector goed te plakken op je scherm. want anders registreert je touchscreen geen aanrakingen meer.
Ik sherlock bijna nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet alle oude SC-topics doorspitten tot ik ergens mijn naam tegenkom. Goede toevoeging, dat Sherlock. Daarmee is het een stuk makkelijker om de vloer aan te vegen met mensen die onwaarheden over je zeggen, zoals DönnieDarknö. /antisherlock'd
nou ja zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik overal zo goed mee wegkom.
Illoeminadiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:02 schreef Rezania het volgende:
Ik snap BNW'ers echt niet, gewoon zo wereldvreemd dat ze enkel geloven wat ze willen geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |