abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:37:15 #1
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_135191621
OP zegt al genoeg.

De student die zich louter met zich zelf bezig is.
Ambitie moeten we aanmoedigen, maar dit type student is toch wel triest hoor.
Kiest een studie waar men het meest kan verdienen, wil zo snel mogelijk afstuderen,
commissies doen, bestuur etc. alleen maar voor later, niet dat ze het leuk vinden.
En dan op linkedin zetten hoe goed ze wel niet zijn,
waar zijn de tijden gebleven dat je naar de uni ging om dat je het interessant vond
en je jezelf goed wilde ontwikkelen? Gaat tegenwoordig bij de studenten alleen nog maar om geld zo lijkt het. Geestelijke armoede, leeg bestaan imo.
Maar mochten jullie me kunnen overtuigen van het tegendeel prima.
Ps= mijn laatste dag op Fok! hier, dus ajuus
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_135191659
doei ts!
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:38:04 #3
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135191675
Onterechte klacht

Ga zelf is studeren joh pauperjoch
En altijd het laatste woord.
pi_135191681
Ergerlijker is:
users die elke zin op een nieuwe regel beginnen.
Dan liever een student.
pi_135191690
Succes met je studie filosofie of andere richting waarin je opgeleid wordt voor werkloosheid..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:38:54 #6
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_135191708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Deshain het volgende:
Succes met je studie filosofie of andere richting waarin je opgeleid wordt voor werkloosheid..
pi_135191716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Deshain het volgende:
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:39:23 #8
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_135191735
Gezien jouw schrijfstijl zul jij nooit zo iemand worden, al zou je het willen.

doei.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:39:57 #9
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135191762
Balans is het beste, een mens heeft helemaal niet veel geld nodig, dat denkt men alleen maar.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:40:19 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135191777
Spatiegebruik.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:40:25 #11
376238 jantjevertonghen
pi_135191786
Ik studeer zelf rechten& bedrijfskunde aan de VU,
jullie verhaaltjes kloppen dus niet
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:40:26 #12
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135191788
Je hebt een punt studenten willen een hogen levensstandaard onderhouden, en klagen als dit niet lukt.

Maar als je zo'n standaard wilt kan je beter gauw in de bouw gaan of zoiets en dan snel centjes verdienen op die wijze dan kan je op vakantie en alles.

Maar goed egoïsme zit in het beestje van de mens dat komt vooral door het ego van de mens dat aardig uit de klauwen loopt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:15 #13
376238 jantjevertonghen
pi_135191828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Spongeboss het volgende:
Je hebt een punt studenten willen een hogen levensstandaard onderhouden, en klagen als dit niet lukt.

Maar als je zo'n standaard wilt kan je beter gauw in de bouw gaan of zoiets en dan snel centjes verdienen op die wijze dan kan je op vakantie en alles.

Maar goed egoïsme zit in het beestje van de mens dat komt vooral door het ego van de mens dat aardig uit de klauwen loopt.
Zeker waar, egoisme loopt uit de klauwen. Men is constant op zoek naar erkenning dan wel geld
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:33 #14
419250 Spongeboss
pi_135191843
Het mooiste vind ik wel dat ze denken dat ze het super gaan maken etc. Terwijl alles vergankelijk is en je op deze wereld niet veel voorstelt.

Caesar weende toen hij zag wat Alexander op zijn leeftijd had bereikt. Maar wat heeft Alexander eraan gehad?
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:42:16 #15
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_135191886
Waarom stop je met Fok!
pi_135191901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
Pardon, noem je me nu een leugenaar?
pi_135191925
Je hebt gelijk hoor TS. Het is allemaal het gevolg van het doorgeslagen individualisme. De westerse maatschappij is zo om individualisme gaan draaien dat het zichzelf van binnenuit corrumpeert.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:43:10 #18
419250 Spongeboss
pi_135191936
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Zeker waar, egoisme loopt uit de klauwen. Men is constant op zoek naar erkenning dan wel geld
Erkenning is idioterie iedereen die jou nu zal erkennen is net als jijzelf over een x aantal jaar dood. Daar een mensenleven niet zo heel lang is. Wat betreft geld dit is vergankelijk. Je kan miljoenen hebben en een super tof leven, maar als er iets gebeurt een ziekte, een geliefde valt weg of wat dan ook. Dan stort alles in, dit komt omdat geld geen gezonde pilaar is om alles bij elkaar te houden en op zo'n momenten heb je levenservaring en een ruggengraat nodig, en geen 50'' tv met een dikke villa en 10k per week.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:44:37 #19
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135192015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
De VU doet ook niet zo moeilijk over verkeerd overnemen van bronnetjes en andere fraude als je promoveert daar dus wat dat betreft.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:44:39 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135192018
FOK ZAL JE MISSEN MAN
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135192049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Erkenning is idioterie iedereen die jou nu zal erkennen is net als jijzelf over een x aantal jaar dood. Daar een mensenleven niet zo heel lang is. Wat betreft geld dit is vergankelijk. Je kan miljoenen hebben en een super tof leven, maar als er iets gebeurt een ziekte, een geliefde valt weg of wat dan ook. Dan stort alles in, dit komt omdat geld geen gezonde pilaar is om alles bij elkaar te houden en op zo'n momenten heb je levenservaring en een ruggengraat nodig, en geen 50'' tv met een dikke villa en 10k per week.
Maar om nou een passieve houding aan te nemen omdat alles vergankelijk is is natuurlijk ook raar.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:45:32 #22
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135192081
Ik studeer UVW. Hoofdvak bankhangen met een minor flatscreenkunde. Tevens houd ik me bezig met het bestuur van mijn zuipkeet en ben ik geinteresseerd in brommers kijken.
pi_135192123
TS is fan van een van de meest irritante, vervelende lelijke en overschatte spelers die er ooit hebben rondgelopen bij die pauperclub uit onze hoofdstad en derhalve niet serieus te nemen.
pi_135192154
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Maar om nou een passieve houding aan te nemen omdat alles vergankelijk is is natuurlijk ook raar.
Vind jij raar misschien. Ooit van Boeddhisme gehoord?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:47:50 #25
376238 jantjevertonghen
pi_135192203
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

De VU doet ook niet zo moeilijk over verkeerd overnemen van bronnetjes en andere fraude als je promoveert daar dus wat dat betreft.
Haha daar hebben we wel even om bekend gestaan.
Maar het is makkelijk schoppen als je zelf niet verteld op welke universiteit je hebt gezet Frank :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:48:07 #26
419250 Spongeboss
pi_135192217
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, maar als je gaat kijken naar je leven. Dan is het de kunst niet je ego te voeden. En een rationeel leven te lijden. Rustig en met finesse. Geld is fijn en maakt het leven makkelijker maar heb je al die luxe nodig? Je kan prima gelukkig zijn met minder en hoeft niet enkel carrière gericht en egoïstisch te zijn.

Zo zie je ouders die beide werken zodat ze een groter huis hebben terwijl de kinderen in plaats van dat grotere huis liever wat meer aandacht van pa en ma zouden willen. Door geld verliezen mensen vaak uit het oog dat wat er werkelijk toe doet.
pi_135192249
TS doet vrijetijdsmanagement aan de VU en verwacht dat mensen die wel een fatsoenlijke studie doen later zijn uitkering gaan betalen :')
TS, gooi jezelf weg :')
-XOXO-
pi_135192270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef jantjevertonghen het volgende:

waar zijn de tijden gebleven dat je naar de uni ging om dat je het interessant vond
en je jezelf goed wilde ontwikkelen?
Heel romantisch verhaal verder, maar het lijkt mij dat wanneer je door de overheid op zoveel mogelijk manieren ''geprikkeld'' wordt om zo snel mogelijk een studie af te maken, de banenmarkt op te gaan en jezelf maar eens nuttig te gaan maken, je die druk als student toch wel voelt. BSA, inkorting OV, onbetaalbaar collegegeld voor tweede studie en tweede master, het vervallen van cijfers na een aantal jaar. Tja...
wat kijk jij
pi_135192292
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:46 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Vind jij raar misschien. Ooit van Boeddhisme gehoord?
Nee.
pi_135192304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
TS doet vrijetijdsmanagement aan de VU en verwacht dat mensen die wel een fatsoenlijke studie doen later zijn uitkering gaan betalen :')
TS, gooi jezelf weg :')
Dat is een HBO-studie pannenkoek.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:49:53 #31
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_135192306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
OP zegt al genoeg.

De student die zich louter met zich zelf bezig is.
Ambitie moeten we aanmoedigen, maar dit type student is toch wel triest hoor.
Kiest een studie waar men het meest kan verdienen, wil zo snel mogelijk afstuderen,
commissies doen, bestuur etc. alleen maar voor later, niet dat ze het leuk vinden.
En dan op linkedin zetten hoe goed ze wel niet zijn,
en je jezelf goed wilde ontwikkelen? Gaat tegenwoordig bij de studenten alleen nog maar om geld zo lijkt het. Geestelijke armoede, leeg bestaan imo.
Maar mochten jullie me kunnen overtuigen van het tegendeel prima.
Ps= mijn laatste dag op Fok! hier, dus ajuus
Terechte klacht!

Wijsneuzen die lekker formeel in pak naar commissie gaan. Het draait nu bij de meeste studenten alleen maar om het scoren van extra-curriculaire activiteiten zodat Anne-fleur later alsnog een acceptabel CV in elkaar kan flansen om zo te kunnen compenseren voor haar voorgaande jaren als gebruikt dispuutstrutje.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_135192316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, maar als je gaat kijken naar je leven. Dan is het de kunst niet je ego te voeden. En een rationeel leven te lijden. Rustig en met finesse. Geld is fijn en maakt het leven makkelijker maar heb je al die luxe nodig? Je kan prima gelukkig zijn met minder en hoeft niet enkel carrière gericht en egoïstisch te zijn.

Zo zie je ouders die beide werken zodat ze een groter huis hebben terwijl de kinderen in plaats van dat grotere huis liever wat meer aandacht van pa en ma zouden willen. Door geld verliezen mensen vaak uit het oog dat wat er werkelijk toe doet.
Hier ben ik het mee eens, maar dit is nog wel wat anders dan waar je eerst op doelde. (volgens mij dan, weet ik veel, ik zeg ook maar wat mensen.)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:50:19 #33
37957 Intinn
Telefoonpiraat.
pi_135192324
Student en Carrière. Contradictio in terminis.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:50:25 #34
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135192329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

, maar als er iets gebeurt een ziekte, een geliefde valt weg of wat dan ook.
De arme moet dan blijven/gaan werken om het gebrek aan inkomsten op de vangen/op pijl te houden.

De rijke kan kiezen een sabattical te nemen zodat hij er voor zijn familie kan zijn op het moeilijke moment. En als dat niet helpt, dan kan hij nog een goeie terapeut erbij nemen.

Geld alleen maakt niet gelukkkig, maar een gebrek aan geld en een leven op de bodem van deze maatschappij is een extra stressor, die nog bovenop de gewone ellende komt.
pi_135192337
Ik studeer alleen maar omdat het kan. :')
pi_135192375
Onzingedachte van TS natuurlijk. Dat iemand zich tijdens de studie vooral richt op een baan waarmee veel geld valt te verdienen, betekent niet dat diegene verder z'n blikveld niet verruimt.

TS is gewoon jaloers.
pi_135192400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

De arme moet dan blijven/gaan om het gebrek aan inkomsten op de vangen/op pijl te houden.

De rijke kan kiezen een sabattical te nemen zodat hij er voor zijn familie kan zijn op het moeilijke moment. En als dat niet helpt, dan kan hij nog een goeie terapeut erbij nemen.

Geld alleen maakt niet gelukkkig, maar een gebrek aan geld en een leven op de bodem van deze maatschappij is een extra stressor, die nog bovenop de gewone ellende komt.
Allemaal een kwestie van perspectief. Wat vaak het probleem is, is dat "arme" mensen gewoon te dom zijn om zaken goed te regelen. Ik leef ook onder bijstandsniveau, maar als ik doodga heb ik gewoon een fatsoenlijke begravenis en mijn nabestaanden geen zorgen daarover.
pi_135192433
Trouwens, als TS zelf wat beter zou opletten op school, wist hij dat het carrièrestudent is, niet carriere student.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:52:46 #39
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135192450
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Allemaal een kwestie van perspectief. Wat vaak het probleem is, is dat "arme" mensen gewoon te dom zijn om zaken goed te regelen. Ik leef ook onder bijstandsniveau, maar als ik doodga heb ik gewoon een fatsoenlijke begravenis en mijn nabestaanden geen zorgen daarover.
https://decorrespondent.n(...)en/19645395-f6c9a0bd

Dit geldt niet per sé voor jou, zo te zien kan jij op een behoorlijk 'wijze' manier om gaan met je situatie.
pi_135192490
Terechte klacht.

Ik wil geneeskunde gaan doen. Eerste wat mensen altijd zeggen is: verdient goed hè?
pi_135192508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Homijn het volgende:
Onzingedachte van TS natuurlijk. Dat iemand zich tijdens de studie vooral richt op een baan waarmee veel geld valt te verdienen, betekent niet dat diegene verder z'n blikveld niet verruimt.

TS is gewoon jaloers.
Carrièrestudent waargenomen!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:55:18 #42
419250 Spongeboss
pi_135192582
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens, maar dit is nog wel wat anders dan waar je eerst op doelde. (volgens mij dan, weet ik veel, ik zeg ook maar wat mensen.)
Nee wat ik wil zeggen is, dat het soms goed is het ego los te laten en oog te hebben voor wat belangrijk is.

Nu stel dat je een dikke villa hebt met veel geld maar alleen nog maar meer wilt. carrière opbouwen rijk worden, duur uit eten, dure wijn, dikke sigaren. Deze maken toch totaal niet gelukkig? Overigens is dat ook geen geluk dat zichzelf op de voet houdt, je zult altijd meer geld nodig hebben voor nog meer gadgets, nog meer etentjes en nog meer tassen.

Wat ik zeg is laat dit alles los en er valt een last van je schouders. Dat wil niet zeggen dat je niet eens iets mag kopen voor je plezier. Dat moet je zeer zeker doen alleen mag het je leven niet regeren. Zo koop ik ook wel eens iets nieuws waar ik plezier aan heb, een boek, een E-reader of wat dan ook. Alleen ligt hier mijn focus niet. Een slaaf van geld worden en jezelf heel wat voelen omdat je op de universiteit zit of er klaar mee bent stelt in wezen niets voor.

Nu gaat iedereen zeggen maar Spongeboss je klinkt jaloers en gefrustreerd, maar nee zeg ik dan. Het stelt niets voor omdat het menselijke leven niets voorstelt kijk naar de kosmos en hoe groot dat is. En uiteindelijk zijn er zoveel mensen die Justin Bieber of Miley Cyrus erkennen en dat zijn toch wel twee figuren die hun ziel verkocht hebben aan het geld en aan de faam.

Nee geef mij maar mijn lekkere schommelstoel met een heerlijk boek. Ook al ben ik niet rijk en heb ik geen universiteitsstudie.
pi_135192606
De inrichting sluit je internet af?
pi_135192631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

https://decorrespondent.n(...)en/19645395-f6c9a0bd

Dit geldt niet per sé voor jou, zo te zien kan jij op een behoorlijk 'wijze' manier om gaan met je situatie.
Ik heb het ook geleerd door mijn domme moeder. Die maakte dus wel verkeerde keuzes, waardoor mijn heel jeugd verkloot is.
pi_135192634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Nee wat ik wil zeggen is, dat het soms goed is het ego los te laten en oog te hebben voor wat belangrijk is.

Nu stel dat je een dikke villa hebt met veel geld maar alleen nog maar meer wilt. carrière opbouwen rijk worden, duur uit eten, dure wijn, dikke sigaren. Deze maken toch totaal niet gelukkig? Overigens is dat ook geen geluk dat zichzelf op de voet houdt, je zult altijd meer geld nodig hebben voor nog meer gadgets, nog meer etentjes en nog meer tassen.

Wat ik zeg is laat dit alles los en er valt een last van je schouders. Dat wil niet zeggen dat je niet eens iets mag kopen voor je plezier. Dat moet je zeer zeker doen alleen mag het je leven niet regeren. Zo koop ik ook wel eens iets nieuws waar ik plezier aan heb, een boek, een E-reader of wat dan ook. Alleen ligt hier mijn focus niet. Een slaaf van geld worden en jezelf heel wat voelen omdat je op de universiteit zit of er klaar mee bent stelt in wezen niets voor.

Nu gaat iedereen zeggen maar Spongeboss je klinkt jaloers en gefrustreerd, maar nee zeg ik dan. Het stelt niets voor omdat het menselijke leven niets voorstelt kijk naar de kosmos en hoe groot dat is. En uiteindelijk zijn er zoveel mensen die Justin Bieber of Miley Cyrus erkennen en dat zijn toch wel twee figuren die hun ziel verkocht hebben aan het geld en aan de faam.

Nee geef mij maar mijn lekkere schommelstoel met een heerlijk boek. Ook al ben ik niet rijk en heb ik geen universiteitsstudie.
Je preekt een beetje voor je eigen parochie nu.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 15:57:27 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135192698
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit. Ik verdien best heel goed en tóch kan ik heel erg genieten van een goed boek. Maar ik geniet er meer van als ik dat lees terwijl ik op 't strand lig in een tropisch oord.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135192749
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef Scorpie het volgende:
De inrichting sluit je internet af?
Nee, TS gaat vanaf morgen studeren en schuift daarvoor alles aan de kant. Zelfs Fok!
pi_135192761
Kapitalisme en individualisme heeft de mens duidelijk gecorrumpeerd. Dat is wel te zien aan de reacties in dit draadje... :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:59:48 #49
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135192793
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ik heb het ook geleerd door mijn domme moeder. Die maakte dus wel verkeerde keuzes, waardoor mijn heel jeugd verkloot is.
ok, vandaar.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:59:58 #50
419250 Spongeboss
pi_135192800
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Je preekt een beetje voor je eigen parochie nu.
Helaas heb ik geen parochie, mijn overtuigingen is een mengelmoesje van de Aristoteles, Stoïcijnen, Epicurus, Zen/boedhisme. En nog een paar andere dingen.

Zo vond ik het boek van Job in de bijbel (oud-testament) erg mooi niet als een religieuze tekst omdat hij veel meer te bieden heeft.

Alles wat ik probeer te zeggen is dat alles vergankelijk is, en je beter je tijd steekt in een goed mens te zijn zodat de aarde nog net wat langer meegaat. Verdraagzaam te zijn zodat mensen in vrede kunnen leven en zo kan de aarde worden doorgegeven.

Maar wat doet het westen, leven als beesten, leven zonder respect alles kapot maken. Allemaal voor luxe en geld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:58 schreef Hoplahopla het volgende:
Kapitalisme en individualisme heeft de mens duidelijk gecorrumpeerd. Dat is wel te zien aan de reacties in dit draadje... :')
Eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')