Ik prefereer een (financieel) onafhankelijke vrouw. Dit ook omdat ik ook graag onafhankelijk ben. Voor mij is het financiele ook een soort van weerspiegeling van haar persoonlijkheid. Iemand die elke dag op je zit te wachten tot jij eindelijk thuis bent... ik zou er niet tegen kunnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vroeg me af eigenlijk hoe dat hier bij de rest zit? In hoeverre is financiële zekerheid bij een partner belangrijk?
Zolang ze maar geen gat in d'r beurs heeft zitten en voor zich zelf kan zorgen vind ik het prima. Een type huisvrouw die het alleen maar uitgeeft vind ik dan wel weer niks.
Sluit me hier voor 100% bij aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:09 schreef WvdL het volgende:
[..]
Ik prefereer een (financieel) onafhankelijke vrouw. Dit ook omdat ik ook graag onafhankelijk ben. Voor mij is het financiele ook een soort van weerspiegeling van haar persoonlijkheid. Iemand die elke dag op je zit te wachten tot jij eindelijk thuis bent... ik zou er niet tegen kunnen.
Ik ben zelf graag onafhankelijk, dit verwacht ik enige mate ook van mijn partner.
Er bewust voor kiezen om voor kind(eren) te zorgen en later wel weer te werken vind ik wel wat anders.
Niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Maakt me niet zoveel uit, ik ben zelf niet financieel onafhankelijk aangezien ik nog studeer
Dit, kan voor mezelf én iemand anders zorgen mocht dat nodig zijn. Dat het niet nodig is is heel lekker maar het zou mij geen bal uitmaken eerlijk gezegd..quote:
definieer "het"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Een type huisvrouw die het alleen maar uitgeeft vind ik dan wel weer niks.
Yes. Ik zit niet te wachten op iemand die haar tijd verdoet met mijn geld en die thuis op mij zit te wachten.quote:
Ik heb momenteel geen partner maar dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:12 schreef Wolken het volgende:
Ik ben en blijf financieel onafhankelijk en verwacht dat van mijn partner ook.
Wellicht heb je daarom geen partner.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen partner maar dit inderdaad.
Mijn partner is overleden, dus nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wellicht heb je daarom geen partner.
Oeh, sollyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn partner is overleden, dus nee.
Dat dus. Ik verdien een aardige cent dus hoef geen golddiggers te hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het ook wel zo prettig als mijn partner financieel onafhankelijk is van mij. Kijk, als iemand zijn of haar baan kwijt raakt en hard op zoek is naar iets anders, geen enkel probleem natuurlijk, maar gewoon maar thuis zitten 'omdat het kan' oftewel omdat ik toch wel genoeg verdien, dat kan ik niet zo waarderen.
Ik zei het netjes, maar inderdaad, dit dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Ik verdien een aardige cent dus hoef geen golddiggers te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |