FOK!en natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een nacht doorgehaald? Studeren of feesten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef Adames het volgende:
als je dan toch al een kut in je nek zet, neem dan op zijn minst een design kut
idd zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat woord heb ik al lang niet meer gehoord
ook altijd gedaan, ging achteraf toch altijd verkeerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik heb mijn colleges maar geskipt vandaag, doe in 2 uur het zelfde werk wat ik in 5 uur colleges voor mijn kiezen krijg.
Slaapritme. Wel zowaar wat gelezen overigens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een nacht doorgehaald? Studeren of feesten?
En ik moet 300-400 euro uitgeven alleen nog maar voor 21+ toetsenquote:
banaan vraag !quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:01 schreef Jimbo het volgende:
De tering, wat is het niveau gedaald hier, ik dacht even weer in de VBL SC te zijn :d
misschien moeten we in dm verder gaan anders word het straks weer dramaqueen uurtje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik moet 300-400 euro uitgeven alleen nog maar voor 21+ toetsen+ boeken die ik moet leren
zie tjacka's sigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:01 schreef Jimbo het volgende:
De tering, wat is het niveau gedaald hier, ik dacht even weer in de VBL SC te zijn :d
Het is gewoon een kut reeks geworden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:01 schreef Jimbo het volgende:
De tering, wat is het niveau gedaald hier, ik dacht even weer in de VBL SC te zijn
even zoeken wat een designkut inhoudquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef Adames het volgende:
als je dan toch al een kut in je nek zet, neem dan op zijn minst een design kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |