Wtfquote:
Ik heb alweer zoveel gemist dit blok dat ik toch maar ben gegaan vandaag. Ik streefde toch naar het resetten van mijn slaapritme door middel van een nacht wakker blijvenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik heb mijn colleges maar geskipt vandaag, doe in 2 uur het zelfde werk wat ik in 5 uur colleges voor mijn kiezen krijg.
Kan dat geen kutje noemen. Dat is gewoon een open wond.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begint langzamerhand meer volgelingen te krijgen. Ik zal jouw woorden blijven preken tot deze subfora breed voor het slapen gaan gelezen worden.
maar ik ga net even een paar minuten wegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ok tot 15:00 pauze, dan ga ik weer leren jwz.
Ik wil even met Ezell praten
Ezell
tof woord toch? kwam er net ineens weer meequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat woord heb ik al lang niet meer gehoord
Je hebt me laten twijfelen sinds ons laatste gesprek over studiequote:
Wel een beetje flapperig hé.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat geen kutje noemen. Dat is gewoon een open wond.
Kwam er nog wat zinnigs uit mij ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt me laten twijfelen sinds ons laatste gesprek over studie
Nou dusdanig veel dat ik het zelf niet meer weetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kwam er nog wat zinnigs uit mij ja?
sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dusdanig veel dat ik het zelf niet meer weet
Waarom heb je dan een nacht doorgehaald? Studeren of feesten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet GGMM. Ik heb al een nacht doorgehaald en zit nog tot 19:00 op school
En ik moet snel beslissen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |