Wat schaar jij daar onder?quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:47 schreef Ezell het volgende:
Mannen zijn niet 'mooi'. Die zijn knap of aantrekkelijk.
Een mooi meisje kan wel, een mooie vrouw klinkt net wat anders weer. Dan ook knap of aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:47 schreef Ezell het volgende:
Mannen zijn niet 'mooi'. Die zijn knap of aantrekkelijk.
Nee eerste van de 3quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Het klonk best concreet toen je het uitvond. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je in je laatste jaar zat
Ben je in Enschede ofzo ?quote:
quote:
Dikke, vieze mensen.quote:
quote:
Vrouwen kunnen alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een mooi meisje kan wel, een mooie vrouw klinkt net wat anders weer. Dan ook knap of aantrekkelijk.
Geef eens voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dikke, vieze mensen.
[..]
[..]
Vrouwen kunnen alles.
Behalve met hun pener een helicopter na doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dikke, vieze mensen.
[..]
[..]
Vrouwen kunnen alles.
Hou me tegen, hou me tegen!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve met hun pener een helicopter na doen.
Bedankt Daley.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk zeg. Goed gezien, jij hebt echt oog voor dit soort woordgrappen
keuzevakje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet GGMM. Ik heb al een nacht doorgehaald en zit nog tot 19:00 op school
Ik zal het Sara doorgeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |