Ja, ik heb wel wat abo`s tegoed van jou ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
Als ik mijn stage bij O'Neill krijg geef ik jullie allemaal een abo.
Kwestie van smaak denk ik, maar in dit geval ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat vrouwelijke vormen mooier zijn dan mannelijke.
Al meer vernomen van je mogelijke vervolg opleiding in Schotland?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
Als ik mijn stage bij O'Neill krijg geef ik jullie allemaal een abo.
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wat abo`s tegoed van jou ja.
Nee. Dat duurt nog jaren. Ben er niet mee bezig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al meer vernomen van je mogelijke vervolg opleiding in Schotland?
Oh. Het klonk best concreet toen je het uitvond. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je in je laatste jaar zatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Dat duurt nog jaren. Ben er niet mee bezig.
Vrouwen over het algemeen mooier dan mannen, bitch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef J.James het volgende:
[..]
Pertinent onwaar als je het mij vraagt. Ik heb genoeg lelijke gezien. Volgens mij is het meer 50/50.
Wat ga jij eigenlijk doen mocht je je opleiding niet kunnen afmaken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Het klonk best concreet toen je het uitvond. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je in je laatste jaar zat
Pot,quote:
Mee eens. Hoef ik mij ook niet te scheren ook. Ik ben toch verziekt door mijn sekse en walgelijke DNA.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vrouwen over het algemeen mooier dan mannen, bitch.
Ook de dikkige huisvrouwen met kort haar? Daar zijn er veel van hoor. Dat telt dan ook mee in het algemeen, ook al zie je die natuurlijk liever niet als vrouw.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vrouwen over het algemeen mooier dan mannen, bitch.
Nou enquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho, wat is dit nou weer. Vrouwen zijn meer dan alleen tieten.
TR
Wat vind je van Patrick Hernandez?quote:
Huilen, nou ja... nee toch wel voornamelijk huilen en mij afvragen waarom ik geen toekomstplannen heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen mocht je je opleiding niet kunnen afmaken?
Wat natuurlijk nooit gebeurt gezien de energie die je erin stopt.
We zouden al een clubje kunnen oprichten hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huilen, nou ja... nee toch wel voornamelijk huilen en mij afvragen waarom ik geen toekomstplannen heb.
Doe niet GGMM. Ik heb al een nacht doorgehaald en zit nog tot 19:00 op schoolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:47 schreef GGMM het volgende:
Biel lijkt op Giel.
Wisten jullie dat LIttlerabbit een groot fan is van Giel Beelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |