Mooie schoenen, neuken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Roses are red, violets are blue, I suck at pick up lines... nice tits.
Sowieso erg. Alles wordt ook teruggekoppeld aan "Dit herinneren jullie nog wel van de havo/vwo" of "Jullie weten vast nog wel hoe het bij jullie ging"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat moet de nieuwe toekomst gaan opleiden
Wat voor opleiding doe je, LR?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
familie "Terra", beetje bazelen over natuurlijke selectie, variatie, RNA DNA eiwitten etc. etc.
Best interessant wel
Het totaal aan mijn hosselskills bestaat uit: He, ik vind je leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Roses are red, violets are blue, I suck at pick up lines... nice tits.
Omdat ik veel meer mannen ken, misschien.quote:
Altijd leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
familie "Terra", beetje bazelen over natuurlijke selectie, variatie, RNA DNA eiwitten etc. etc.
Best interessant wel
Is een keuzevak staat los van mijn opleiding, maar ik doe een lerarenopleiding geschiedenis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je, LR?
Is your name Wi-Fi? I feel a connection.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I hope you're an ISO file, because I'd like to mount you.
Oké, leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een keuzevak staat los van mijn opleiding, maar ik doe een lerarenopleiding geschiedenis.
I have a job for you, but it blowsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is your name Wi-Fi? I feel a connection.
godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I hope you're an ISO file, because I'd like to mount you.
Lekker. Zure snoepjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
Ik ging net bij de kruidvat snoep scheppen
Spannend. Ook nog afgerekend?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
en ook constant tussendoor lopen snoepen ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
dat mag nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef Jimbo het volgende:
heb je to
[..]
en ook constant tussendoor lopen snoepen ?
ja onder anderequote:
Er mag wel meer nietquote:
Ik zag de laatste keer dat ik in de Kruidvat was een moeder met haar trisomie-21 dochter snoep scheppen en liet ze de dochter een paar keer proeven.quote:
Ik had een hele rare nacht.quote:
ja het was ¤1,40quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |