The word for today is legs. So why don't we go back to my place and spread the word?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Are you Gilette? Because you are the best a man can get.
teringquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
jezusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Was het maar kut, dan konden we t neukenquote:
Ik zal zo eens kijkenquote:
Zinsontleding is zo kut.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had laatst serieus wat moeite met zinsontleding na het 8 jaar niet te hebben ingekeken en ineens een toets voor mij te krijgen
6,5 yolo
Dat zou ik nu ook echt niet meer wetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had laatst serieus wat moeite met zinsontleding na het 8 jaar niet te hebben ingekeken en ineens een toets voor mij te krijgen
6,5 yolo
Had je van de week al gepost.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
The word for today is legs. So why don't we go back to my place and spread the word?
Ik durf hem niet te proberen.quote:
Neuken is vies.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan konden we t neuken
quote:
Wat heb je gekozen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit nu te wachten op mijn keuzevak. Bijzonder kut dus.
I lost my virginity, can I use yours?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je van de week al gepost.
[..]
Ik durf hem niet te proberen.
familie "Terra", beetje bazelen over natuurlijke selectie, variatie, RNA DNA eiwitten etc. etc.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
6,5 yolo
Ken alleen mannelijke maagdenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I lost my virginity, can I use yours?
Hier zou je mensen erg boos bij kunnen maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
beetje bazelen over natuurlijke selectie,
en dat moet de nieuwe toekomst gaan opleidenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
6,5 yolo
Laatste keer dat ik die theorie heb ingekeken was rond mijn 15de? Maar de "quote:
ontleden verleer je niet, net zoals fietsenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik die theorie heb ingekeken was rond mijn 15de? Maar de "" smiley was niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |