Wie niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
Nee rock Roar is een baggerplaat
Je wilt jouw schwanz gewoon tussen die 2 bloemkolen door schuren
Geef maar toe
ik hou niet zo van op z'n russisch, maar ik wil haar wel laten roaren jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
Geef maar toe
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
Geef maar toe
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou niet zo van op z'n russisch, maar ik wil haar wel laten roaren ja
wat vind jij eigenlijk van op z'n Russisch?quote:
Ik heb er niet zoveel mee..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk van op z'n Russisch?
maar ook niet tegen? zo'n lekkere frikandel tussen je borstjes?quote:
Zo, wat noemt Domien het woord 'track' vaak. Het viel me gisteravond niet op eerlijk gezegd.quote:
Krijg er track vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zo, wat noemt Domien het woord 'track' vaak. Het viel me gisteravond niet op eerlijk gezegd.
Edit: Volgens mij noemde Domien het woord 'track' 9 keer. Dat vind ik iets te veel.
Ik heb Domien even op de hoogte gebracht van het filmpje.twitter:MarijeHemmink twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 15:58:05In de eerste 25 minuten van zijn nieuwe programma @ditisdomien noemde @domien het woord 'track '9 keer. http://t.co/vzCi7zibR3 reageer retweet
quote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 15:59:23@Pino112NL Nee hoor, alles beter dan 'liedje'. reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ook niet tegen? zo'n lekkere frikandel tussen je borstjes?
twitter:Domien twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 16:02:14@MarijeHemmink En nul keer ‘liedje’, dus ik ben dik tevreden! reageer retweet
Sander H?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef 3rdRock het volgende:
zit ik me ineens af te vragen wie de vervanger van Coen en/of Sander is? Domien niet meer ivm zijn nieuwe tijdslot.... Timur en Ramon wellicht? amar dat komt op vrijdag weer niet uit....of misschien wel de Bart en Jim show!
ow ja, dat is een optie ja!quote:
Michiel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef 3rdRock het volgende:
zit ik me ineens af te vragen wie de vervanger van Coen en/of Sander is? Domien niet meer ivm zijn nieuwe tijdslot.... Timur en Ramon wellicht? amar dat komt op vrijdag weer niet uit....of misschien wel de Bart en Jim show!
Sander H.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Michiel?
Trouwens Wie wordt de vervanger van Gerard? Ik dacht zelf dat Timur dat werd?
Sander H wordt toch vervanger van iedereen? hij is er gek genoeg voorquote:
Sandra van Nieuwland op Paaspoptwitter:3FM twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 16:10:08Nieuwe namen @Paaspop: oa @Blaudzun, @splendidmusic, @svnieuwland, @Digitzz, @Knarsetand en @mcfitvandenamen: http://t.co/JUQZNOWzYR #3FM reageer retweet
ja, mooi liedje wel. collega en ik dachten dat het nieuwe muziek was...blijkt verdorie uit 1986 te komenquote:
Ja klopt. Het klinkt heel niet naar de jaren 80.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, mooi liedje wel. collega en ik dachten dat het nieuwe muziek was...blijkt verdorie uit 1986 te komen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Pino112 het volgende:
Sandra van Nieuwland op Paaspoptwitter:3FM twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 16:10:08Nieuwe namen @Paaspop: oa @Blaudzun, @splendidmusic, @svnieuwland, @Digitzz, @Knarsetand en @mcfitvandenamen: http://t.co/JUQZNOWzYR #3FM reageer retweet
![]()
D'r zit nogal een verschil tussen reclame-slides en relevante foto's van de artiest die op dat moment te horen is hè...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Holenmens het volgende:
Foto slideshow op de camBegint steeds meer op 538 te lijken.
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
D'r zit nogal een verschil tussen reclame-slides en relevante foto's van de artiest die op dat moment te horen is hè...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
Over dik een half uur gaat het weer los
Hallo Mega Top 3?twitter:mennodeboer twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 19:26:38Nieuw op @538: Trending Tracks! Dé tracks die er toe doen. Vandaag: 3) Miley Cyrus (1 in de wereldwijde social top 50) reageer retweet
Of 'mijn meisje'.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef Zaktabak het volgende:
Noemde hij zijn vriendin nou echt "mijn mokkeltje"?
je vriendin 'liefkozend' "meisje" noemen vind ik nog daar aan toe, maar spreek alsjeblieft niet zo over je vriendin in het openbaar. Dat doet echt heel pauperig aan. De verergerde vorm "me meissie" is a la die jankkerel van Utopia is helemaal om te kotsenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of 'mijn meisje'.
Die jingle was om te janken trouwens.
Utopia is het probleem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
je vriendin 'liefkozend' "meisje" noemen vind ik nog daar aan toe, maar spreek alsjeblieft niet zo over je vriendin in het openbaar. Dat doet echt heel pauperig aan. De verergerde vorm "me meissie" is a la die jankkerel van Utopia is helemaal om te kotsen
Kansloos idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef Zaktabak het volgende:
Noemde hij zijn vriendin nou echt "mijn mokkeltje"?
Je hebt dan altijd nog 'plaat', 'nummer', of desnoods 'single' ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef alors het volgende:
Liedje een stom woord vindengaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
... of 'song', 'muzikale compositie' enz.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt dan altijd nog 'plaat', 'nummer', of desnoods 'single' ofzo.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef alors het volgende:
Met ferse slankuh en biologische producton, dus tot siens bij liddol!
Precies.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... of 'song', 'muzikale compositie' enz.
Ohja, straks nog even de knoppen bovenaan 3FM.nl aanpassen in die 3 woorden. De eerste twee staan d'r al.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies.
Maar alles zal wel in het Engels moeten, want dat is veel hipper.
Listen, watch, share.
Zie het nu pas, jammerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, straks nog even de knoppen bovenaan 3FM.nl aanpassen in die 3 woorden. De eerste twee staan d'r al.
Omg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, straks nog even de knoppen bovenaan 3FM.nl aanpassen in die 3 woorden. De eerste twee staan d'r al.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Holenmens het volgende:
Waarom hebben al die mensen het opeens over 'track' bij #3FM? Heeft Domien er iets over gezegd op de radio?
Leuk dat je luistert...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Holenmens het volgende:
Waarom hebben al die mensen het opeens over 'track' bij #3FM? Heeft Domien er iets over gezegd op de radio?
a oke bedankt heb er om gelachenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gemaakt uit verveling
Een leuke Coen en Sander Showquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef MarijeH het volgende:
Eindelijk tijd om naar de avondshow te luisteren. Ik heb net even twee herhalingen van het NTR programma 5 jaar later gekeken. Een uitzending ging over de crisis en de andere uitzending ging over Thomas Dekker.
Heb ik nog wat gemist?
Goede oude tijdenquote:
Ben je niet in de war met The Real Youth?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die vorige single was toch die kloon?
Ohja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met The Real Youth?
dit was de vorige single
Ja, dat optreden ja. Was heel tofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ze stonden toch ooit op Noorderzon? Was je daarbij?
Ik dacht al, die naam klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn 4 sterren werden voorgelezengrgr Rolf Wolfen
Handig dat gratis appen via de websitequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht al, die naam klopt niet helemaal.
Het werkt hier ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Kunnen jullie een tweet plaatsen? Of is dat gesloopt?
Met je neus in de winderigheid vallenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk Domien heeft het over winden laten
Goed onderwerp
Hou ik van
Haha en jij dacht dat het hier zo warm tochtte!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Met je neus in de winderigheid vallen
Ja!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha en jij dacht dat het hier zo warm tochtte!
Jij toch ook??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef minthy het volgende:
Zijn de meeste vrouwen zo fatsoenlijk ja?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
beste radio onderdeel ooit dit hoor.
Minthy ben jij dit onder een alias aan de telefoon?
Dat je dekbed zo een halve meter boven je bed hoovertquote:
Nee, mijn accent is meer boers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
beste radio onderdeel ooit dit hoor.
Minthy ben jij dit onder een alias aan de telefoon?
quote:
Al na `t intro zeker ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Platen moeten door die nieuwe slogan nu nog eerder worden afgekapt zeker?
Maar goed dat SC op wintersport isquote:
Heerlijk zo ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar goed dat SC op wintersport is
Mis hemquote:
Ik ben een liefdesbriefje aan het makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Vraag hem om verkering als hij terug is!
Oh, wat lief!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben een liefdesbriefje aan het maken
Wil jij het aan hem geven? Of is dat verwarrend voor hem?quote:
Dat wordt vast verwarrend, ik heb hem net verteld dat ik hem los heb gelaten voor iemand andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wil jij het aan hem geven? Of is dat verwarrend voor hem?
Misschien kan wolf het voor mij faxen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt vast verwarrend, ik heb hem net verteld dat ik hem los heb gelaten voor iemand anders
wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien kan wolf het voor mij faxen?
Ja mbt tot IBAN nummers en zulksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef minthy het volgende:
Ik moet vaker iets vragen aan anderen in plaats van altijd alles in m'n uppie te willen doen![]()
Dat ook ja! Ik vraag nooit, vind ik zeer lastigquote:
Ik ook niet, klonk bijzonder!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prodigy, deze van hun kende ik nog niet.
Vertel, wat heb je als 1 week oud nieuwjaarsvoorgerecht gemaakt??quote:
Fancy brood met gerookte zalm, roomkaas, dille en slaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je als 1 week oud nieuwjaarsvoorgerecht gemaakt??
knakworst uit blikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je als 1 week oud nieuwjaarsvoorgerecht gemaakt??
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fancy brood met gerookte zalm, roomkaas, dille en sla
Nee bah.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
samen met een ander meisje uit 1 beker?
Gewoon een prima band, maar snap dat je het niet kunt hebben.quote:
Fijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een prima band, maar snap dat je het niet kunt hebben.
Alweer een pulpproductie inderdaad.quote:
Hele album geluisterd?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer een pulpproductie inderdaad.
Hij ging over scheten laten praten en dat was wel geniaal eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, was Dit is Domien een topshow?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Absoluut, ik vind het nogal wat!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hij las tevens een appje van Rolf Wolfen voor en dat was epischquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Flink aantal tracks.quote:
Die heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij las tevens een appje van Rolf Wolfen voor en dat was episch
Als ik alles zou krijgen wat ik zeg...quote:
trusten!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. ik kom eigenlijk welterusten zeggen maar ik heb eigenlijk nog geen zin om te gaan slapen. maar ik moet wel gaan slapen want ik heb eigenlijk de hele dag zitten slapen. en morgen heb ik functioneringsgesprek dus dan moet ik eigenlijk wel een beetje fit zijn natuurlijk. ofzo.
Trusten Rock!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. ik kom eigenlijk welterusten zeggen maar ik heb eigenlijk nog geen zin om te gaan slapen. maar ik moet wel gaan slapen want ik heb eigenlijk de hele dag zitten slapen. en morgen heb ik functioneringsgesprek dus dan moet ik eigenlijk wel een beetje fit zijn natuurlijk. ofzo.
Tja... Sommige dingen krijg ik wel andere nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alles zou krijgen wat ik zeg...
Slaap ze en succes morgen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
Slaap lekker!quote:
Truste en succes!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.4shared.com/mp3/XECT--AVce/Rolf_Wolfen.htmlquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord![]()
Ik wil ook een episch appje van jou!
Rolf Wolfenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.4shared.com/mp3/XECT--AVce/Rolf_Wolfen.html
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vandaag nietquote:
Je bent positiefquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stom nummer is dat ook, geeft aan dat er toen ook al kutmuziek werd gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |