Wie niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
Nee rock Roar is een baggerplaat
Je wilt jouw schwanz gewoon tussen die 2 bloemkolen door schuren
Geef maar toe
ik hou niet zo van op z'n russisch, maar ik wil haar wel laten roaren jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
Geef maar toe
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
Geef maar toe
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou niet zo van op z'n russisch, maar ik wil haar wel laten roaren ja
wat vind jij eigenlijk van op z'n Russisch?quote:
Ik heb er niet zoveel mee..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk van op z'n Russisch?
maar ook niet tegen? zo'n lekkere frikandel tussen je borstjes?quote:
Zo, wat noemt Domien het woord 'track' vaak. Het viel me gisteravond niet op eerlijk gezegd.quote:
Krijg er track vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zo, wat noemt Domien het woord 'track' vaak. Het viel me gisteravond niet op eerlijk gezegd.
Edit: Volgens mij noemde Domien het woord 'track' 9 keer. Dat vind ik iets te veel.
Ik heb Domien even op de hoogte gebracht van het filmpje.twitter:MarijeHemmink twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 15:58:05In de eerste 25 minuten van zijn nieuwe programma @ditisdomien noemde @domien het woord 'track '9 keer. http://t.co/vzCi7zibR3 reageer retweet
quote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 15:59:23@Pino112NL Nee hoor, alles beter dan 'liedje'. reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ook niet tegen? zo'n lekkere frikandel tussen je borstjes?
twitter:Domien twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 16:02:14@MarijeHemmink En nul keer ‘liedje’, dus ik ben dik tevreden! reageer retweet
Sander H?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef 3rdRock het volgende:
zit ik me ineens af te vragen wie de vervanger van Coen en/of Sander is? Domien niet meer ivm zijn nieuwe tijdslot.... Timur en Ramon wellicht? amar dat komt op vrijdag weer niet uit....of misschien wel de Bart en Jim show!
ow ja, dat is een optie ja!quote:
Michiel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef 3rdRock het volgende:
zit ik me ineens af te vragen wie de vervanger van Coen en/of Sander is? Domien niet meer ivm zijn nieuwe tijdslot.... Timur en Ramon wellicht? amar dat komt op vrijdag weer niet uit....of misschien wel de Bart en Jim show!
Sander H.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Michiel?
Trouwens Wie wordt de vervanger van Gerard? Ik dacht zelf dat Timur dat werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |