Jij wilde ook al over mijn piemel schrijvenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef Snoepie85 het volgende:
ik wilde de lapo
wel leuke TT, zoiets had ik ook al bedacht
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
issie toch ook veuls te groot voor?Daarom lulklop ik doorgaans op het volgende toetsenbordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Jij ook al aan de fakeprofielen?quote:
ja, maar ik had "gigantische piemols en slechte datingssites"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilde ook al over mijn piemel schrijven
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, maar ik had "gigantische piemols en slechte datingssites"
maar ja, zij was eerder
Kijk, jij weet nog beterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, maar ik had "gigantische piemols en slechte datingssites"
maar ja, zij was eerder
vind het vooral vreemd omdat het best fris is eigenlijk..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie mening aub.
Ik zit nu bij mn moeder. Zij woont tegenover een basisschool. Ik zie nu dat de kleuters gymles hebben. Allemaal jonge kinderen die in hun ondergoed rond rennen enz.
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen en gewoon een uitnodiging voor pedofielen om te komen kijken. Zal ik die school hierover benaderen of niet?
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie mening aub.
Ik zit nu bij mn moeder. Zij woont tegenover een basisschool. Ik zie nu dat de kleuters gymles hebben. Allemaal jonge kinderen die in hun ondergoed rond rennen enz.
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen en gewoon een uitnodiging voor pedofielen om te komen kijken. Zal ik die school hierover benaderen of niet?
Nope.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie mening aub.
ben je weer aan het slaapwandelen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:48 schreef rival het volgende:
Leg hem niet op het toetsenbord maar werd laatst wel als knuppel gebruikt
TMI, Ik geef et
Sportbroekje vergeten is onderbroekrennen. Aloude regelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vind het vooral vreemd omdat het best fris is eigenlijk..
maar natuurlijk kun je dat aangeven, is ook niet zo tof denk ik als je dat als ouders niet weet, lijkt me
Is dat jouw taak? Wat heb je eraan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie mening aub.
Wees blij met mijn openheidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ben je weer aan het slaapwandelen?
omat je zo nog eens ziet hoe dat bij anderen gaatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
omdat ?
*ik er iets mee kan - neen
*ik er iets mee wil - neen
voilà
ik zie niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
omat je zo nog eens ziet hoe dat bij anderen gaat
Ik zou kapot gaan van schuldgevoel als later blijkt dat er hier een pedo over de streep is gegaan terwijl dat voorkomen had kunnen worden.quote:
Het kan toch geen kwaad om even aan te kloppen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou kapot gaan van schuldgevoel als later blijkt dat er hier een pedo over de streep is gegaan terwijl dat voorkomen had kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |