dat is geen trollquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je iets positiefs gezegd over communisme?
Gewoon zijn balletjes er af hakkenquote:
Dedankt voor de tip va.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon zijn balletjes er af hakken
Maar ik heb wel eens zo lekker gekookt voor m'n vriendje da thij me daarna ging verwennenquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb wel eens zo lekker gekookt voor m'n vriendje da thij me daarna ging verwennen
De liefde van de man gaat door de maag, blijkt al weer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb wel eens zo lekker gekookt voor m'n vriendje da thij me daarna ging verwennen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi 1992.quote:
tell me moar.quote:
Ja snap ik maar je viel met de neus in het onderwerp.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, goed geslapen vannacht.
Het was een beetje zovan, ehhhh?![]()
Met jou ook alles goed?
Ik maakte gister pasta met een saus van koksroom, Crème fraîche, peper, knoflook, zout en zalm + wat opvulling.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb zin om een pasta met spinazie en zalm te maken
Courgette even grillen, champignons erdoor, beetje room erdoorEn natuurlijk wat kruiden.
En op het allerlaatste moment pas de gerookte zalm erdoor, en meteen opdienen, zodat de zalm alleen een beetje meewarmt maar niet uitdroogt
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pardon esquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anaal?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
er worden hier wel raardere dingen gezegdquote:
Ja gewoonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoi 1992.
[..]
tell me moar.
[..]
Ja snap ik maar je viel met de neus in het onderwerp.
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoi 1992.
[..]
tell me moar.
[..]
Ja snap ik maar je viel met de neus in het onderwerp.
Dat klinkt ook lekker hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte gister pasta met een saus van koksroom, Crème fraîche, peper, knoflook, zout en zalm + wat opvulling.
Al klinkt het jouwe toch nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |