Ohhh oké zou kunnen toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit gedaan.
Dat van Tjacka gaat niet over mij.
Hoi Xeorquote:
heyquote:
Ja hoi en zo, alles oké?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Xeor
Wat een rare vraag als begroeting
ze hadden een goed gesprek gisteren maar ik ging trollen.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey
Zeg eens iets over lekker eten, het gaat nu over penissen in anussen.
Heb je iets positiefs gezegd over communisme?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hadden een goed gesprek gisteren maar ik ging trollen.
nu is hij boos.
Ja hoor, goed geslapen vannacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja hoi en zo, alles oké?
Kwam ik wat direct over
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb zin om een pasta met spinazie en zalm te maken
Courgette even grillen, champignons erdoor, beetje room erdoorEn natuurlijk wat kruiden.
En op het allerlaatste moment pas de gerookte zalm erdoor, en meteen opdienen, zodat de zalm alleen een beetje meewarmt maar niet uitdroogt
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb zin om een pasta met spinazie en zalm te maken
Courgette even grillen, champignons erdoor, beetje room erdoorEn natuurlijk wat kruiden.
En op het allerlaatste moment pas de gerookte zalm erdoor, en meteen opdienen, zodat de zalm alleen een beetje meewarmt maar niet uitdroogt
Is leukquote:
Oh, denk niet dat inso echt boos op jou kan zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu is hij boos.
I know rightquote:
quote:
Gezien zijn reacties op mij ook op mij. Bijzonder wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu is hij boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |