ik wel en xeor niet?quote:
Je bent een man. Al deel ik Sof haar mening ook, maar dan voornamelijk door punt 3 op Typisch zijn lijst.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dankje lekkere vent.
[..]
Waarom niet?
[..]
Gemeen hé
Breng jij dan wat interessants hier inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Wat een interessante conversaties hier, ik krijg zowaar een stijfje.
doe dat ergens andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Doe dat thuisquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Dat doe ik altijd alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Breng jij dan wat interessants hier in
Feyenoord?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent een man. Al deel ik Sof haar mening ook, maar dan voornamelijk door punt 3 op Typisch zijn lijst.
noem je zijn stijfje nu interessant?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Breng jij dan wat interessants hier in
Ik heb al de hele dag een stijfie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Wat ben je weer gemeen.quote:
bahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
noem je zijn stijfje nu interessant?
hommo
En daarom houd ik ook zoveel van jequote:
Ik kan wel wat dingen hier in pleuren, maar ik gok op een permban.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Deze SC heeft gewoon rellen nodig, anders gaat de amusementswaarde flink achteruit.
jij bent echt een debielquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Deze SC heeft gewoon rellen nodig, anders gaat de amusementswaarde flink achteruit.
Nou, dat begint toch wel tegen het gay aan te zitten VA`tje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En daarom houd ik ook zoveel van je![]()
nohomo
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat begint toch wel tegen het gay aan te zitten VA`tje.
Daarom dit leuke nummer voor jou
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |