Onsamenhangend is het wel. Net als de illuminatie weet je uiteindelijk niet meer wat je leest. Het perfecte BNW gedicht dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, het is ongeveer hetzelfde als het gedicht, alleen dan kun je zien dat Lavenderr aan het begin veel heeft gedicht, en dat ernog een paar anderen warenalleen dan alles door elkaar en onsamenhangend enzo
Je moet je bek houdenquote:
Het is dan ook geschreven door een man of 5 ā 6quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onsamenhangend is het wel. Net als de illuminatie weet je uiteindelijk niet meer wat je leest. Het perfecte BNW gedicht dus.
[..]
Je moet je bek houdenIk ga een Turkse pizza halen bij metrostation Dijkzigt. Zie ik je daar?
Net mac donalds met tegenzin zitten opeten, sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onsamenhangend is het wel. Net als de illuminatie weet je uiteindelijk niet meer wat je leest. Het perfecte BNW gedicht dus.
[..]
Je moet je bek houdenIk ga een Turkse pizza halen bij metrostation Dijkzigt. Zie ik je daar?
En terecht. Schorriemorrie dat voetbaltuig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Al zal aboutaleb wel weer roet in het eten gooien
En daarom moet je eens meequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Schorriemorrie dat voetbaltuig.
Wat een heisa om dat kut voetbalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Al zal aboutaleb wel weer roet in het eten gooien
doe normaal johquote:
mag je dat niet meer zeggen?quote:
ik vind er niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |