de NASA sc is verderopquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
January 12 of YR3
Our mages noticed a possible spell attempt by May the force be with you (3:12) causing trouble on our lands!
January 12 of YR3
Meteors rain across our lands, and are not expected to stop for 7 days.
January 15 of YR3
Rioting has started amongst our people. Our tax collection efforts will be hampered for 10 days!
January 15 of YR3
We have found thieves causing trouble within our lands. Unfortunately, we know not where they came from.
January 15 of YR3
We have found thieves causing trouble within our lands. Unfortunately, we know not where they came from.
teringlijer.
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tevens ook de 2e dag van het stoppen met roken.![]()
Extra struggles.
Je gaat wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
Ik denk dat ik kast nummero 4 hier zo ga tacklen
Ik ben homoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Online met een groep mannen een fap gerelateerde pact aangaan waarin je je ervaringen deelt over het juist niet rukken...
Ik weet geeneens meer of dat homoseksueel is.
Ik ben gister begonnen met mijn kamer reorganiserenquote:
Klopt dat zei je inderdaad haha... hoe gaat het daarmeequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen met mijn kamer reorganiseren
Gister aardig opgeschotenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt dat zei je inderdaad haha... hoe gaat het daarmee
Hoe is het met je vriend?
ik las aangeschoten :")quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister aardig opgeschotenVooral mijn open kast is stukken beter nu
Maar nu ook nog maar de andere kasten even doen
Je hebt nu eigenlijk een soort van mega inloopkast gemaaktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister aardig opgeschotenVooral mijn open kast is stukken beter nu
Maar nu ook nog maar de andere kasten even doen
Dat ligt eraan of ze ook een circle jerk aan het einde van de maand organiseren .quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Online met een groep mannen een fap gerelateerde pact aangaan waarin je je ervaringen deelt over het juist niet rukken...
Ik weet geeneens meer of dat homoseksueel is.
Zo aangeschoten dat ik m'n kamer overhoop haaldequote:
Was het maar zo'n feest..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je hebt nu eigenlijk een soort van mega inloopkast gemaakt
ess en drank, op een of andere manier link ik dat niet echtquote:
I know rightquote:
Dan moet ik teruglezenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know right
Maar ik heb niet alleen gedicht hoor
Lees topic 99 maar![]()
Ik heb alleen wel veel gedicht en alles goed aan elkaar geschreven![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know right
Maar ik heb niet alleen gedicht hoor
Lees topic 99 maar![]()
Ik heb alleen wel veel gedicht en alles goed aan elkaar geschreven![]()
nee jij bent een flink lapquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Inderdaad een flinke lap tekst. Eens lezen.
Naja, het is ongeveer hetzelfde als het gedicht, alleen dan kun je zien dat Lavenderr aan het begin veel heeft gedicht, en dat ernog een paar anderen warenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moet ik teruglezenheb je geen lr;dr versie
?
Liefquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, het is ongeveer hetzelfde als het gedicht, alleen dan kun je zien dat Lavenderr aan het begin veel heeft gedicht, en dat ernog een paar anderen warenalleen dan alles door elkaar en onsamenhangend enzo
Geen spiegels in de buurt zeker?quote:
Onsamenhangend is het wel. Net als de illuminatie weet je uiteindelijk niet meer wat je leest. Het perfecte BNW gedicht dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, het is ongeveer hetzelfde als het gedicht, alleen dan kun je zien dat Lavenderr aan het begin veel heeft gedicht, en dat ernog een paar anderen warenalleen dan alles door elkaar en onsamenhangend enzo
Je moet je bek houdenquote:
Het is dan ook geschreven door een man of 5 ā 6quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onsamenhangend is het wel. Net als de illuminatie weet je uiteindelijk niet meer wat je leest. Het perfecte BNW gedicht dus.
[..]
Je moet je bek houdenIk ga een Turkse pizza halen bij metrostation Dijkzigt. Zie ik je daar?
Net mac donalds met tegenzin zitten opeten, sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onsamenhangend is het wel. Net als de illuminatie weet je uiteindelijk niet meer wat je leest. Het perfecte BNW gedicht dus.
[..]
Je moet je bek houdenIk ga een Turkse pizza halen bij metrostation Dijkzigt. Zie ik je daar?
En terecht. Schorriemorrie dat voetbaltuig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Al zal aboutaleb wel weer roet in het eten gooien
En daarom moet je eens meequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Schorriemorrie dat voetbaltuig.
Wat een heisa om dat kut voetbalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Al zal aboutaleb wel weer roet in het eten gooien
doe normaal johquote:
mag je dat niet meer zeggen?quote:
ik vind er niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |