Oh. Bedankt. Dat had toch enigszins ongemakkelijk kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verkeerde topic, lr.
KPD is verderop
Ik geloof niet dat dit tot de mogelijkheden behoord. Ik ben niet zo dapper als Tjackaquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Bedankt. Dat had toch enigszins ongemakkelijk kunnen worden.
[..]
Ik geloof niet dat dit tot de mogelijkheden behoord. Ik ben niet zo dapper als Tjacka
Pretgrot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Pretgrot.Oh ik dacht dat 2014 het jaar van de anus was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Heeft Tjacka een foto gepost in KPD?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Bedankt. Dat had toch enigszins ongemakkelijk kunnen worden.
[..]
Ik geloof niet dat dit tot de mogelijkheden behoord. Ik ben niet zo dapper als Tjacka
Dat is 2015quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat 2014 het jaar van de anus was.
Ja. Etsu is niet voor niks sinds een kleine maand een stuk ondergeschikter aan Tjacka. Hij lijkt zich zowaar te willen gedragenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft Tjacka een foto gepost in KPD?
Wtfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Etsu is niet voor niks sinds een kleine maand een stuk ondergeschikter aan Tjacka. Hij lijkt zich zowaar te willen gedragen
Eh, omdat ik geen penis in mijn anus wil. Simpelquote:
hebtquote:
Je kan toch ook geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, omdat ik geen penis in mijn anus wil. Simpel
Oh en wat vond je er zelf van?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hebt
maar was niet de bedoeling
Tjacka je zit in mijn kont.
dat was een bekende anekdote.
Nouja, ik heb daar eigenlijk nooit aan gedacht het voor te stellenquote:
Oquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik heb daar eigenlijk nooit aan gedacht het voor te stellen
Ohhh oké zou kunnen toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit gedaan.
Dat van Tjacka gaat niet over mij.
Hoi Xeorquote:
heyquote:
Ja hoi en zo, alles oké?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Xeor
Wat een rare vraag als begroeting
ze hadden een goed gesprek gisteren maar ik ging trollen.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey
Zeg eens iets over lekker eten, het gaat nu over penissen in anussen.
Heb je iets positiefs gezegd over communisme?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hadden een goed gesprek gisteren maar ik ging trollen.
nu is hij boos.
Ja hoor, goed geslapen vannacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja hoi en zo, alles oké?
Kwam ik wat direct over
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb zin om een pasta met spinazie en zalm te maken
Courgette even grillen, champignons erdoor, beetje room erdoorEn natuurlijk wat kruiden.
En op het allerlaatste moment pas de gerookte zalm erdoor, en meteen opdienen, zodat de zalm alleen een beetje meewarmt maar niet uitdroogt
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb zin om een pasta met spinazie en zalm te maken
Courgette even grillen, champignons erdoor, beetje room erdoorEn natuurlijk wat kruiden.
En op het allerlaatste moment pas de gerookte zalm erdoor, en meteen opdienen, zodat de zalm alleen een beetje meewarmt maar niet uitdroogt
Is leukquote:
Oh, denk niet dat inso echt boos op jou kan zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu is hij boos.
I know rightquote:
quote:
Gezien zijn reacties op mij ook op mij. Bijzonder wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu is hij boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |