quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al zoveel vergelijkingsmateriaal gehad ja?
Niet in mij, ook niet in degene waari k mee bezig benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af waar die in hangt.
precies genoeg om dat te wetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al zoveel vergelijkingsmateriaal gehad ja?
Heb wel gehad dat een meisje dat ik leuk vond ging vertellen over haar best seks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
Niet in mij, ook niet in degene waari k mee bezig ben
Whehehe.quote:
Leuke meisjes die gaan vertellen over hun ex. Dan weet je meteen dat ze niks met je willenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel gehad dat een meisje dat ik leuk vond ging vertellen over haar best seks.
Vond ik niet zo enorm chill.
Mijn hartjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuke meisjes die gaan vertellen over hun ex. Dan weet je meteen dat ze niks met je willen
Ik ken niemand die zijn seksleven zo deeltquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje
Ook eens gesproken met het vriendje van een meisje waar ik gek van was. Ging hij lopen praten over hoe lekker het met haar was enzo en hoe ze kreunde.
Had hem willen slaan
Ow, ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zijn seksleven zo deelt
Seks lijkt me niet echt heel belangrijk voor anderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ik wel genoeg.
Open mensen zijn vaak leuk om bij te zijn.
Kut is zo 2013quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut gesprek hier.
snap je hem? kut!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef xcachet het volgende:
Oh wat dom. Een uur te laat op school. Verkeerd op mijn rooster gekeken.
ja dat is dom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef xcachet het volgende:
Oh wat dom. Een uur te laat op school. Verkeerd op mijn rooster gekeken.
Nou, ik denk eigenlijk van wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Moeten jullie ook nog wat over mijn penis weten of was dit onderwerp wel afgerond?
Verkeerde topic, lr.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Moeten jullie ook nog wat over mijn penis weten of was dit onderwerp wel afgerond?
ik wil het welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil wel een foto.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is die vierkant?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |