abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135179596
:) Oké, het zit dus zo:

Ik heb een vriendin waar ik nu twee jaar mee ga. Mijn vriendin is zo'n meisje die niet goed met meisjes om kan gaan en alleen maar vrienden heeft. Dit is voor mij altijd al lastig geweest tot op heden toe, voordat ik wat met haar begon heb ik mezelf ook goed afgevraagd of ik hiermee kon leven. Uiteindelijk besloot ik om het erop te wagen. O+

Maar goed, ze is vanaf kleins af aan al zo geweest. Ze gaat al met veel jongens niet meer om, niet omdat ik het haar verbood maar omdat ze dat zelf wilde. Vaak heb ik het idee dat die jongens gewoon 'gefriendzoned' zijn als je snapt wat ik bedoel. Ik kan ook goed met haar vrienden opschieten, maar 'echte vrienden' zullen het nooit worden. Want mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken.

Één jongen kent ze nu al 8 tot 10 jaar. En hij zet soms dingen op facebook als: 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'. Dit zet die altijd voordat hij gaat slapen en als ik met mijn vriendin en andere vrienden daarvoor bij hem thuis ben wezen chillen. (Hij heeft een eigen huis) Ik merk soms ook aan hoe die tegen mijn vriendin doet dat die wat voor haar voelt.

Zelfs mijn vriendin vermoedde van binnen al dat dat wat met haar te maken kon hebben. Alleen vertelde ze dat mij niet omdat ze wou dat ik er zelf mee kwam. Ik heb het ook verteld dat ik hier mee zat en dat ik het vermoedde heb dat haar vriend die ze al zolang kent verliefd is geworden op haar met de tijd of altijd al is geweest.

Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen, (wat ze heel vaak deed als ik werken was of als wij een keer mot hadden) Maar als ik vrij was wilde ze me er wel altijd bij hebben als ze wat met hem of vrienden ging doen, dat dan ook weer wel. Ze had er geen problemen mee en ik zei dat we alleen samen nog met hem chillen, zij mag van mij er niet alleen meer heen.

Wat zouden jullie in deze situatie doen? :{
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:36:18 #2
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135179682
Nou niet dit in ieder geval:

quote:
Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen
quote:
zij mag van mij er niet alleen meer heen
Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?

Neem je vriendin eens serieus en laat haar, haar eigen keuzes maken hierin…….

Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
pi_135179695
Die gozer vertellen dat die je vriendin niet moet lastig vallen.

Je vriendin vertellen dat ze hem het ook duidelijk moet maken.

Mee kan je niet doen denk ik. Persoonlijk zou ik hem willen slaan :'), maar dat lost ook weer zo weinig op.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:38:30 #4
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_135179707
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:

[..]

[..]

Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?

Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
Dat.

Als je je 'relatie' moet baseren op verboden en gedragsvoorschriften dan is dat vermoedelijk niet houdbaar op de lange termijn.

Als je hier niet mee kan omgaan, zoek dan een ander.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_135179724
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:

[..]

[..]

Dude…???

Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:40:40 #6
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_135179739
Toepasselijke username ook (in combinatie met al dat verbieden).
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_135179761
quote:
IDoWhatIWant
Zij dus duidelijk niet, dankzij jouw onzekerheid.

Dit wordt heel snel einde relatie op deze manier; als er geen vertrouwen is gaat het fout. Jouw blijk van wantrouwen zorgt er alleen maar voor dat zij eerder richting die andere gozer trekt.
pi_135179763
Als ik haar was ging ik ff met hem praten. Duidelijk maken dat dit hem niet wordt.

Verder niet zo druk maken.
pi_135179798
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.

Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit. :') :D

ik zou er denk ik gewoon om lachen.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:44:48 #10
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135179812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
Dat is zeker niet meer dan normaal, dat je dit wil.

Maar dan is het aan haar om daar iets mee te doen. Dus niet op basis van een verbod, maar op basis van het feit dat ze rekening houdt met jouw gevoel, uit eigen wil. (en eventueel omdat ze zich er zelf ook niet fijn bij voelt).

Leg mij eens uit op welke basis jij het recht denkt te hebben haar dingen te kunnen verbieden?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:49:09 #11
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_135179898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
k heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen,
:') Goed idee ja.

Het enige wat helpt is dat zij die vriend duidelijk maakt dat ze niks met hem wil.
pi_135179906
Luister, als zij haar flamoes wil laten volspuiten door die "vriend" dan doet ze het echt wel, of jij het haar nu verboden hebt of niet :'). Alles staat of valt met vertrouwen in een relatie. Die kerel wil ongetwijfeld gewoon neuken, maar zolang je vriendin dat niet wil gebeurt het niet. Dus ofwel je continueert je relatie in het vertrouwen dat je vriendin hier verstandig mee om gaat en dan houd je op met een huilie te zijn, of je maakt het uit omdat je overbezorgd bent en je relatie gaat verzieken door haar dingen te verbieden.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135179922
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:

Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit. :') :D

Dit inderdaad.

En hoe gaat de vriendin van TS met die vent om? Als ze weet dat die jongen op haar geilt en ze dat wel leuk vindt dan zou ik haar ook keihard uitlachen in mijn hoofd als ik wegliep om vervolgens nooit meer terug te komen.

Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.

Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck :')
pi_135179955
quote:

Haha echt hè, deze shit. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:51:42 #15
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_135179965
quote:

Dat sowieso.
pi_135180030
quote:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld.
Dat zij dat van jou 'krijgt' zegt al dat jij denkt dat jij daar iets over te zeggen hebt en dat heb je dus gewoon niet. Je kunt aangeven waar je moeite mee hebt en wat je graag zou willen (en waarom) maar verder alleen maar hopen da t ze met jouw onzekerheid rekening wil houden.

Ik zou je vriendin aanraden dat niet te doen want vriendschappen duren vaak langer dan relaties.. Raakt het uit dan zit je dus zonder relatie en zonder vrienden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:55:52 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

En hoe gaat de vriendin van TS met die vent om? Als ze weet dat die jongen op haar geilt en ze dat wel leuk vindt dan zou ik haar ook keihard uitlachen in mijn hoofd als ik wegliep om vervolgens nooit meer terug te komen.

Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.

Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck :')
Jij hebt helemaal gelijk vriend. Ik zou haar als een puppy behandelen. Haar in het nekvel naar zijn huis brengen en sommeren: Nu neuk je die gozer. Als dat gedaan is weglopen en die 'vriend' van haar er mee laten leven dat je vriendin geilt op priemende penissen, en daarom geen vriendinnen heeft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135180126
quote:
In een volwassen, gelijkwaardige relatie is het zeker niet normaal om de ander dingen te verbieden. Nog sterker: Dat is kinderachtig en getuigd van weinig respect of vertrouwen.

Dit is haar probleem, niet dat van jou. Laat haar het oplossen op de manier waarop zij het wil oplossen. Steun haar in alles wat ze besluit maar ga NOOIT dwingen, of zelfs verwachten.
pi_135180130
quote:

[..]

_O- dat is echt absurd!
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 09:59:55 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135180133
verbieden heeft geen zin. Daarbij ben jij helemaal niet in de positie om haar wat te verbieden, want als zij wat wil doen met die gozer dan doet ze dat toch wel, of jij haar dat nou verboden hebt of niet.

Je weet niet zeker of die gozer op haar doelt, maar laten we even aannemen dat dat zo is. Dan kun je 2 kanten uit redeneren. Wat boven water staat is dat die jongen kan willen wat ie wil, maar als zij niets wil, dan kan hij hoog en laag springen, maar dan gaat er niets gebeuren.

Daarbij, je kunt niet verwachten dat jij de enige bent op de wereld die haar leuk vindt. Als jij haar leuk vindt kunnen 1000 andere mannen haar ook leuk vinden. Echter, als zij hem daadwerkelijk als 'vriend' beschouwd, dan wil ze neem ik aan wat het beste is voor hem. Immers, je hebt het beste met je vrienden voor.

Dus als zij het vermoeden heeft (en vrouwen hebben hier vrijwel altijd gelijk in) dat die jongen op haar geilt, en zij heeft daar op die manier 0 interesse in, dan zou ze, idealiter, afstand moeten nemen van hem. Immers, onbeantwoorde liefde is heel erg, en die gozer is echt niet gelukkig als hij in stilte op haar geilt maar haar toch niet kan krijgen. Zij zou willen dat hij weer gelukkig is, en dat kan niet zolang hij haar niet kan vergeten, wat hij dus niet kan als hij steeds geconfronteerd wordt met haar.

Let wel, als zij ineens uit zijn buurt zou blijven dan gaat hij paniekeren, want hij wil dat helemaal niet, maar on the long run is dat wel het beste voor hem...ALS hij inderdaad 0 kans maakt bij haar. Want op die manier krijgt hij wel de kans om haar te vergeten.

Bovenstaande doet ze als ze hem daadwerkelijk als vriend ziet, en dus het beste met hem voorheeft. Immers, van gelijjkwaardige vriendschap is hier geen sprake, dus er IS geen vriendschap.

Als zij hem toch blijft opzoeken, en hem daarmee in weze pijn doet, want hij wil haar maar hij heeft haar niet, dan interesseert t haar dus niet hoe hij zich daarbij voelt, en dus gaat het haar er maar om dat hij haar ego een boost geeft, en dus is het een aandachtshoer.

Either way, jij kunt haar niks verbieden. Helemaal niks.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135180137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En dit. Dat zou ik wel erg onprettig vinden TS zijnde.
pi_135180138
Hoe oud is TS ? 12 ? Verbieden :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:01:01 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135180151
Verbieden heeft geen zin, daarmee drijf je jezelf en je vriendin alleen mee uit elkaar. Spreek uit dat je het moeilijk vind als zij met hun 2en samen zijn omdat je weet dat hij meer wilt dan vriendschap en het daardoor gewoon geen vriendschap is. Dan moeten beiden immers een vriendschap willen. Als ze dan toch door wilt gaan met hem zien, tsja dan vraag ik me af of ze het ergens allemaal wel fijn vindt en dus niet 100% voor jou gaat.

Maar verbieden,dat is je eigen graf graven.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:04:24 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135180228
inderdaad TS, je kunt aangeven hoe jij je daar bij voelt. Jij zou haar nummer 1 moeten zijn, dus zou ze voor jou moeten kiezen boven die 'vriend'. Als ze dat niet doet, moet je je inderdaad afvragen of ze hem toch niet stiekem leuker vindt dan ze toegeeft.

Immers, de keuze tussen je nummer 1 en wie dan ook zou heel erg simpel moeten zijn. Daar komt bij dat er hier van daadwerkelijke vriendschap geen sprake is, ALS hij haar stiekem inderdaad leuk vindt. Opgeteld zou de keuze heel eenvoudig moeten zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:06:45 #25
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
Verbieden heeft geen zin, daarmee drijf je jezelf en je vriendin alleen mee uit elkaar. Spreek uit dat je het moeilijk vind als zij met hun 2en samen zijn omdat je weet dat hij meer wilt dan vriendschap en het daardoor gewoon geen vriendschap is. Dan moeten beiden immers een vriendschap willen. Als ze dan toch door wilt gaan met hem zien, tsja dan vraag ik me af of ze het ergens allemaal wel fijn vindt en dus niet 100% voor jou gaat.

Maar verbieden,dat is je eigen graf graven.
Verbieden kan niet inderdaad en dat moet je ook niet willen. Maar een beetje druk zetten en door laten schijnen dat je echt zat bent van dat geouwehoer, is zeker legitiem. Maar ik raad ts vooral aan om te kappen, dit kan namelijk nog een hele lange soap worden, waar ts uiteindelijk 'verliest' van de lange vriend.

Niks persoonlijks maar ik zou zo'n vriendin niet eens willen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')