quote:Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen
Dude…???quote:zij mag van mij er niet alleen meer heen
Dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:
Nou niet dit in ieder geval:
[..]
[..]
Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?
Neem je vriendin eens serieus en laat haar, haar eigen keuzes maken hierin…….
Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:
Nou niet dit in ieder geval:
[..]
[..]
Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?
Neem je vriendin eens serieus en laat haar, haar eigen keuzes maken hierin…….
Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
Zij dus duidelijk niet, dankzij jouw onzekerheid.quote:IDoWhatIWant
Dat is zeker niet meer dan normaal, dat je dit wil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
k heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen,
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.
Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit.![]()
ik zou er denk ik gewoon om lachen.
Haha echt hè, deze shit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.
Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit.![]()
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Dat zij dat van jou 'krijgt' zegt al dat jij denkt dat jij daar iets over te zeggen hebt en dat heb je dus gewoon niet. Je kunt aangeven waar je moeite mee hebt en wat je graag zou willen (en waarom) maar verder alleen maar hopen da t ze met jouw onzekerheid rekening wil houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld.
Jij hebt helemaal gelijk vriend. Ik zou haar als een puppy behandelen. Haar in het nekvel naar zijn huis brengen en sommeren: Nu neuk je die gozer. Als dat gedaan is weglopen en die 'vriend' van haar er mee laten leven dat je vriendin geilt op priemende penissen, en daarom geen vriendinnen heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En hoe gaat de vriendin van TS met die vent om? Als ze weet dat die jongen op haar geilt en ze dat wel leuk vindt dan zou ik haar ook keihard uitlachen in mijn hoofd als ik wegliep om vervolgens nooit meer terug te komen.
Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.
Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck
In een volwassen, gelijkwaardige relatie is het zeker niet normaal om de ander dingen te verbieden. Nog sterker: Dat is kinderachtig en getuigd van weinig respect of vertrouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
En dit. Dat zou ik wel erg onprettig vinden TS zijnde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.
Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck
Verbieden kan niet inderdaad en dat moet je ook niet willen. Maar een beetje druk zetten en door laten schijnen dat je echt zat bent van dat geouwehoer, is zeker legitiem. Maar ik raad ts vooral aan om te kappen, dit kan namelijk nog een hele lange soap worden, waar ts uiteindelijk 'verliest' van de lange vriend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
Verbieden heeft geen zin, daarmee drijf je jezelf en je vriendin alleen mee uit elkaar. Spreek uit dat je het moeilijk vind als zij met hun 2en samen zijn omdat je weet dat hij meer wilt dan vriendschap en het daardoor gewoon geen vriendschap is. Dan moeten beiden immers een vriendschap willen. Als ze dan toch door wilt gaan met hem zien, tsja dan vraag ik me af of ze het ergens allemaal wel fijn vindt en dus niet 100% voor jou gaat.
Maar verbieden,dat is je eigen graf graven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |