Je bent camgirl ofzo, dat je zoveel verdientquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:22 schreef Lovelyx het volgende:
[..]
Thanks! Nee is absoluut geen probleem! We zijn er samen juist sterker van geworden.
We hoeven van mijn loon alleen eten en benzine te betalen. En ik heb studiefinanciering.![]()
Of je hebt allebei NIET dat doel, ook een optie natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij is het verschil in leeftijd niet zo relevant. Als jullie de toekomst samen maar enigszins hetzelfde zien. 28 en 20 kan best werken als jullie allebei het doel hebben om over een paar jaar samen te wonen. Als het meisje van 20 nog met een studie wil beginnen, maanden naar het buitenland wil oid dan gaat de schoen wringen. Maar dit kan ook gebeuren bij een stel met dezelfde leeftijd.
Maar dan is dat ook een doel op zich. Gewoon zien waar het schip strand.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Of je hebt allebei NIET dat doel, ook een optie natuurlijk.
Grappig mijn vriendin ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:47 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
ontopic. Mijn vriendin is vier jaar ouder. leeftijd is maar een getal!
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:14 schreef Smack10 het volgende:
Al die meisjes van begin 20 met een vriend van eind 20 omdat ze niet voor zichzelf kunnen zorgen
Nee krijg veel zakgeld van papa op zondag.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent camgirl ofzo, dat je zoveel verdient
Noem je je vriend papa?quote:Op maandag 13 januari 2014 08:36 schreef Lovelyx het volgende:
[..]
Nee krijg veel zakgeld van papa op zondag.
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:14 schreef Smack10 het volgende:
Al die meisjes van begin 20 met een vriend van eind 20 omdat ze niet voor zichzelf kunnen zorgen
De grenzen zijn niet heel duidelijk..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat is 'normaal' als de vrouw ouder is, king?
Mijn moeder had op haar 26e al 3 kinderen. Mijn vader was toen 33. Toen mijn vader 55 was, hadden mijn ouders geen 'last' meer van thuiswonende kinderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat mijn kinderen oud genoeg zijn om zelf dingen te doen ben ik nog jong genoeg om ook nog leuke dingen te doen.
Ik zie dat bij mijn moeder, die is zolang ik me kan herinneren altijjd heel actief geweest, nog steeds.
En op vakantie doe je voor het gezin, niet alleen voor de kinderen, dus ja ze zullen het in Drenthe net zo goed naar hun zin hebben, maar de ouders vinden het buitenland misschien wel leuker.
Ik zie me niet op mijn 35ste bijvoorbeeld nog met een baby, ik ben blij dat ik daar klaar mee ben.
Ik ook niet, maar het is wel de maatschappij die dit zo vind. Een oudere vrouw wordt al snel raar gevonden....?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De grenzen zijn niet heel duidelijk..
Ik weet alleen dat mensen hele scheve leeftijdsverhoudingen opeens allemaal ''normaal'' vinden als het meisje jonger is maar als je de situatie omdraait dat dat niet kan.
En ik begrijp dat niet.
yup. Ik ben cradle snatcher en cougar genoemdquote:Op maandag 13 januari 2014 12:22 schreef kingtoppie het volgende:
De grenzen zijn niet heel duidelijk..
Ik weet alleen dat mensen hele scheve leeftijdsverhoudingen opeens allemaal ''normaal'' vinden als het meisje jonger is maar als je de situatie omdraait dat dat niet kan.
En ik begrijp dat niet.
Cradle snatcher heb ik nou nog nooit van gehoord eerlijk gezegd...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yup. Ik ben cradle snatcher en cougar genoemd![]()
en op world of warcraft weet niemand hoe oud ik ben, maar ze weten wel de leeftijd van mijn vriend en dus ben ik blijkbaar of jonger of ongeveer even oud by default![]()
Een meisje van 21 normaliter bezig met een gezin o.i.d? Bitch pleasequote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar denken ze op die leeftijd anders over.
Maar idd, kan me er ook weinig bij voorstellen. Een jongen van 15,5 staat gelijk aan een meisje van 12 a 14 qua volwassenheid...
Een dame van 21 is normaliter bezig met een gezin o.i.d., een jongen van 15,5 is vaak nog bezig met hele andere dingen.
Nog niet zo lang? Dus ik heb mijn kans verkeken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.
Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
Helaas al te veel meiden....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een meisje van 21 normaliter bezig met een gezin o.i.d? Bitch please
Ik mag toch hopen dat het om een (flinke) minderheid van het gemiddelde gaat...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helaas al te veel meiden....
En dan 15 jaar later klagen dat ze zoveel gemist hebben en alsnog met 19-jarigen naar bed gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |