abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135183608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef sausagin het volgende:

[..]

Op 21 al met een gezin bezig anno 2014???
Voor de kinderbijslag natuurlijk, is mooi meegenomen op de bijstand natuurlijk :')
pi_135183833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sterkte man. Die begint binnen nu en 1 jaar te zeuren over kinderen. :N :{
Hoef ik me niet druk over te maken ;)
Ze heeft daar nog totaal geen behoefte aan.... misschien wel nooit.
pi_135184034
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hoef ik me niet druk over te maken ;)
Ze heeft daar nog totaal geen behoefte aan.... misschien wel nooit.
Ik zou daar toch wel in ieder geval eens over na gaan denken.
Genoeg vrouwen die zeggen nooit een kind te willen en BOEM ineens rammelen die eierstokken :+
pi_135184147
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:46 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom ben jij dan volwassen voor je leeftijd?

Het lijkt er eerder op dat jij bij hem ingetrokken bent en het wel lekker makkelijk vindt om zijn salaris in beheer te hebben :')

Denken dat je volwassen bent wil niet zeggen dat je het daadwerkelijk bent ;)
Dat is een beetje kort door de bocht he. Hij betaalde zn rekeningen niet en wist niet eens dat hij achterliep. Ik heb alles geregeld met de instanties en hij houdt nu niks meer over van zijn loon. Maar hij is wel overal vanaf over 3 maanden. We leven nu op mijn salaris. Ik weet niet of je dat nou bepaald lekker makkelijk mag noemen. Ik studeer nog en ik heb maar een parttime baantje.

Ik ben er best trots op dat ik alles heb geregeld en we kunnen leven van mijn salaris. En ik denk dat menig iemand van mijn leeftijd niet hetzelfde had gedaan.

Maar jouw mening kan uiteraard anders zijn.
;)
pi_135184462
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik zou daar toch wel in ieder geval eens over na gaan denken.
Genoeg vrouwen die zeggen nooit een kind te willen en BOEM ineens rammelen die eierstokken :+
We hebben het er een keer over gehad...
We weten het allebei nog niet. Eerst maar eens een baan vinden na mijn studie en samenwonen.
Na een paar jaar zien we wel... kinderen zorgt ook voor nadelen/beperkingen, die ze zelf ook in ziet.
Ik ga er nu niet over nadenken omdat het nu niet relevant is.... ik sta er niet negatief als positief tegen over, ik laat het nog open.
pi_135185919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef sausagin het volgende:

[..]

Op 21 al met een gezin bezig anno 2014???
Ja, why not?
pi_135186570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, why not?
Dan begint het leven pas , snap niet dat men dan al zich wil gaan opsluiten met baby's.
sd
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:43:39 #108
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135186795
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, why not?
:') 8)7
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 13:49:50 #109
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135187042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:29 schreef RetepV het volgende:
Een spagaat blijft altijd moeilijk, hoe lenig je ook bent. Dat is wat ik bedoel.
Huh? Een spagaat is niet moeilijk als je er lenig genoeg voor bent :P
Fuck the EBU.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:52:33 #110
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_135187146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:37 schreef sausagin het volgende:

[..]

Dan begint het leven pas , snap niet dat men dan al zich wil gaan opsluiten met baby's.
Dit, en op je 21e een financieel stabiel gezin creëren na gestudeerd te hebben is tegenwoordig vrijwel onmogelijk, wellicht als je een mbo opleiding hebt afgerond, maar dat lijkt me dan ook weer niet alles, je eventueel avontuurlijke toekomst opgeven en de mogelijkheid meer te blijven leren/studeren.
It's you my love, you who are the stranger
pi_135187234
Je kan ook prima studeren met kinderen hoor :')
En zo erg veel is er in de beginjaren gewoon niet nodig aan geld. Er is eigenlijk niets wat ik mis of wat ik nog niet heb gedaan wat ik wel zou willen doen.
Alles wat ik nog wil doen kan ook nu ik kinderen heb :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:37:40 #112
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_135189041
Leeftijd is maar een getal heb ik zelf gemerkt. Ikzelf val op een persoon niet op de leeftijd.
Alhoewel ik als 30 jarige een vent van 75 te ver vind gaan.
klassieke autist en zolderbewoner
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:54:26 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135192535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:37 schreef sausagin het volgende:

[..]

Ik was 23 toen ik zwanger was van mijn eerste, een bewuste keuze, ik heb het nooit ervaren als mezelf opsluiten met een baby, net of je niet meer kan reizen, uitgaan, leuke dingen kan doen met kinderen, natuurlijk kan dat wel.
Nu was mijn ex niet van het reizen maar mijn vriend bv heeft twee kinderen op dezelfde leeftijd gekregen en hij is over heel de wereld geweest met zijn jongens en zijn studie afgemaakt, zijn ex vrouw ook overigens.
Nu ben ik bijna 33 en klaar met kinderen, ik heb er twee, ze zijn beide wat zelfstandiger en ik heb weer wat meer vrijheid.

Ieder zijn eigen keuze natuuurlijk maar ik ben juist heel blij dat ik jong kinderen heb gekregen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_135194217
Natuurlijk kun je wel reizen, stappen etc. als je kinderen hebt. Maar zonder is het gewoon makkelijker, en een stuk goedkoper.

Bovendien, wat hebben je kinderen van 4 of 5 er aan als je een mooie trip in Zuidoost-Azië gaat maken? Die zijn gewoon beter af op de camping in Drenthe of in een all-in resort met vermaak voor kinderen.

Dus ja, je kunt nog zat doen met kinderen, maar ik zie het bijna niemand doen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:42:38 #115
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135197207
Mijn vriend is 4,5 jaar ouder dan ik. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:31 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135199570
Beetje geld en vastigheid is altijd handig natuurlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:10:02 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135200379
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Mystikvm het volgende:
Natuurlijk kun je wel reizen, stappen etc. als je kinderen hebt. Maar zonder is het gewoon makkelijker, en een stuk goedkoper.

Bovendien, wat hebben je kinderen van 4 of 5 er aan als je een mooie trip in Zuidoost-Azië gaat maken? Die zijn gewoon beter af op de camping in Drenthe of in een all-in resort met vermaak voor kinderen.
.

Maar tegen de tijd dat mijn kinderen oud genoeg zijn om zelf dingen te doen ben ik nog jong genoeg om ook nog leuke dingen te doen.
Ik zie dat bij mijn moeder, die is zolang ik me kan herinneren altijjd heel actief geweest, nog steeds.
En op vakantie doe je voor het gezin, niet alleen voor de kinderen, dus ja ze zullen het in Drenthe net zo goed naar hun zin hebben, maar de ouders vinden het buitenland misschien wel leuker.

Ik zie me niet op mijn 35ste bijvoorbeeld nog met een baby, ik ben blij dat ik daar klaar mee ben. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:22:36 #118
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_135201082
Dat je samen gelukkig bent en het goed voelt gaat het om. Een cijfer doet er dan niet toe. Ik heb relaties met een paar jaar of minder leeftijdsverschil zien stranden en relaties met een groot leeftijdsverschil nog bestaan. Het komt doorgaans minder voor, maar betekent niet dat je minder van elkaar houdt. Liefde houdt zich niet aan een leeftijd. Ga er voor :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:23:35 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135201124
Dit soort topics maken mij altijd wel weer wat minder nerveus over het naderen van de 30.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_135201475
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Mystikvm het volgende:

Ik gelukkig wel.. Maar dit is wel het punt het merendeel doet het gewoon niet maar het kan wel.
pi_135214169
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik gelukkig wel.. Maar dit is wel het punt het merendeel doet het gewoon niet maar het kan wel.
Dus het merendeel gaat niet een paar keer per maand stappen en met het gezin op vakantie naar Zuid-Amerika omdat ze er niet bij stilstaan dat het wel kan?

Ik denk toch echt dat de praktische bezwaren ze tegenhouden. Maar goed, ik zal het wel mis hebben.
pi_135214565
Ik ben 20, mijn vriend is 27 dus erg veel leeftijdsverschil is er niet. :D
pi_135214573
Nou eigenlijk wel ja. :Y
Als ik dingen doe in mijn leven hoor ik heel vaak van bijvoorbeeld ouders oh dat kunnen wij echt niet doen, zo lastig en veel regelen en ik weet het niet hoor. (los van even geld issue)

Ik kan namelijk geen praktische bezwaren bedenken waar je niet makkelijk even een oplossing voor kan vinden. :) Anders dan de bezwaren die andere mensen ook hebben die niets met kinderen te maken hebben dan dus.
pi_135215243
Leeftijd speelt alleen een rol als jij daar zelf waarde aan hecht.. ikzelf ben 20 en mijn vriend is 23. Hij heeft een heel hectisch leven achter de rug wat hem een stuk rustiger heeft gemaakt. Ik daaren tegen heb een rustig leventje tot nu toe en dat vind ik eigenlijk wel prettig. We vullen elkaar aan en hij is naast mijn partner in crime ook mijn aller beste vriebd geworden. Nog nooit heb ik me zo verbonden gevoeld met iemand.
The greatest thing you'll ever learn, is just to love and to be loved in return.
pi_135215644
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit soort topics maken mij altijd wel weer wat minder nerveus over het naderen van de 30.
Waarom voel jij dan die nerveusiteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')