Gehaktdag is een dag later.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik doe morgen ook weer eens m'n hakken aan.
Donkey Spicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:10 schreef Ezell het volgende:
o, ik heb ook nog zo'n schoen met een kleine hak en zo'n hele dikke zool
man, ik zou bij de spice girls moeten
Met een beetje geluk wil Posh Spice niet meer meedoen met de reünie. Grijp je kans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:10 schreef Ezell het volgende:
o, ik heb ook nog zo'n schoen met een kleine hak en zo'n hele dikke zool
man, ik zou bij de spice girls moeten
meh, ik doe wel scary spicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wil Posh Spice niet meer meedoen met de reünie. Grijp je kans.
Als er één vertrekt kun je een eigen imago aanmeten. Ik beloof weer Spice Girls TT's te hunten net als bij de OS slotceremonie.quote:
Sof lacht ook om Kermit de Flikker. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wedden dat sof hem leuk vindt.
wat een mooie beloftequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er één vertrekt kun je een eigen imago aanmeten. Ik beloof weer Spice Girls TT's te hunten net als bij de OS slotceremonie.
Stahpquote:
Topicreeks: [De Slotceremonie] Met Hans van Zetten @ Nederland 1quote:
ra pah pah pah pah powquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 06-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 396 Jimbo
02. 311 Fok-it
03. 298 supersof
04. 244 xcachet
05. 217 Toto69
06. 209 VoornaamAchternaam
07. 205 Littlerabbit
08. 204 Tjacka
09. 199 Muto
10. 133 Kaneelstokje
11. 115 JanCees
12. 110 CookieSlikker
13. 106 Ezell
14. 105 Stuart
15. 102 essnhills
16. 087 Insomnia_
17. 084 Crack_
18. 079 Etsu
19. 071 Adames
20. 048 Geflipte-Koelkast
Reeks-statistieken!
Tot morgen/vandaag Stuartquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
quote:
Dat is vast niet de enige verkrachting die je hebt meegemaakt. Nog kleine meisjes aangevallen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn verkrachting al opgebiecht. Ik durf niet meer.
Ik heb vanavond het idee gehad dat ik iemand een beetje heb geholpen met zichzelf. Feels good.quote:
Uh. Nee. Alsof ik in de buurt durf te komen van meisjes als diehard FOK!ker. Gewoon weer even 200+ posts gezet alsof het niets is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is vast niet de enige verkrachting die je hebt meegemaakt. Nog kleine meisjes aangevallen?
Ja, uh, we bedoelen geen politiek correct zelfverheerlijking. Gewoon dwergen, en elfjes, en kabouters.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb vanavond het idee gehad dat ik iemand een beetje heb geholpen met zichzelf. Feels good.
Nou ik voel me 1 keer goed over mezelf. BIIIITCHquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, uh, we bedoelen geen politiek correct zelfverheerlijking. Gewoon dwergen, en elfjes, en kabouters.
Jongetjes dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh. Nee. Alsof ik in de buurt durf te komen van meisjes als diehard FOK!ker. Gewoon weer even 200+ posts gezet alsof het niets is.
schaamtequote:
200quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh. Nee. Alsof ik in de buurt durf te komen van meisjes als diehard FOK!ker. Gewoon weer even 200+ posts gezet alsof het niets is.
Dat vroeg je me de laatste keer ook al toen je niks te vertellen had, om vervolgens zelf je mond te houdenquote:
like i give a shitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vroeg je me de laatste keer ook al toen je niks te vertellen had, om vervolgens zelf je mond te houden
Ja, inderdaad ja. Dus waarom begin jij niet eens eerst, voor de veranderingquote:
met je emoquote:
008. 286 Littlerabbitquote:
Wellicht, maar enkel met de goede intentie. Weet ik veel dat 8 jarige geen schone luier meer nodig hebben.quote:
okéquote:
nee ze is van de afcaquote:
Je weet dat je dit nu nooit meer over mij kan zeggen he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oké
tjacka post op een internetforum
en tjacka maakte zich druk om een internetforum vandaag
nu schaam ik mij
ik betrapte mij er net opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat je dit nu nooit meer over mij kan zeggen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |