btc-equote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:33 schreef NickR1 het volgende:
Welke exchange gebruiken jullie? En dan met name voor BTC & LTC
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:50 schreef ulq het volgende:
Lijkt er op dat de tijd van PPC echt voorbij is
Volgens mij ben je jezelf voor de gek aan het houdenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:52 schreef ulq het volgende:
Alhoewel ie misschien nog gaat stijgen als BTC een beetje stabiel staat.
PPC heeft nooit hoger gestaan dan 7.5 en wel lager dan 2. Nu hikt ie al tijden tegen de 7 aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:50 schreef ulq het volgende:
Lijkt er op dat de tijd van PPC echt voorbij is
Nee je hebt gelijk inderdaad. Ik bedoelde meer te zeggen dat de mensen die in de opwaartse trend, bijvoorbeeld voor 7.2, gekocht hebben nu niet hoeven te verwachten dat ie op korte termijn nog omhoog gaat knallen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
PPC heeft nooit hoger gestaan dan 7.5 en wel lager dan 2. Nu hikt ie al tijden tegen de 7 aan.
Dood zou ik niet zeggen
(niet dat het verder mijn coin is)
Dat denk ik ook niet. De 10 ofzo, ben benieuwd of ie dat ooit haalt. dan zal BTC richting de 1500 moeten denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:59 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk inderdaad. Ik bedoelde meer te zeggen dat de mensen die in de opwaartse trend, bijvoorbeeld voor 7.2, gekocht hebben nu niet hoeven te verwachten dat ie op korte termijn nog omhoog gaat knallen.
Helemaal eens met deze man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:03 schreef -mosrednA het volgende:
Voor mijn gevoel hebben veel te veel mensen geld in PPC zitten om de PPC dood te kunnen verklaren. Als iedereen maar lang genoeg hold zullen investeerders toch gaan zoeken naar coins die al langer stabiel op de markt staan inplaats van al die shitcoins die zodra ze op een exchange komen gedumpt worden.
PPC maakt net zo veel kans als bijvoorbeeld WDC om het komende jaar te groeien.
Nee, inmiddels verkocht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook centen in ppc zitten zeker
Dan zou ik heel snel op trollbox roepen dat Nelson Mandela's doventolk PPC gaat kopen, in caps natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:16 schreef robin007bond het volgende:
Mijn sell order is niet gevuld zie ik. Jammer.
Niet genoeg doekoes om daar te kunnen chatten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan zou ik heel snel op trollbox roepen dat Nelson Mandela's doventolk PPC gaat kopen, in caps natuurlijk.
Je kan niet in caps typen daar. Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan zou ik heel snel op trollbox roepen dat Nelson Mandela's doventolk PPC gaat kopen, in caps natuurlijk.
Arme mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet genoeg doekoes om daar te kunnen chatten.
Geen probleem hier. Firefoxquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:22 schreef brombeer_ het volgende:
BTC-e doet raar. Als ik op finances klik geeft hij niks aan. Meer mensen last van?
Probeer een CTRL-F5?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:29 schreef brombeer_ het volgende:
IE hier. Best irritant, kan nu geen orders cancellen.
Probeer eens een andere browser dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:29 schreef brombeer_ het volgende:
IE hier. Best irritant, kan nu geen orders cancellen.
Thanks. Hij doet het weerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:29 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Probeer een CTRL-F5?
(wellicht moet je dan opnieuw inloggen)
Ik zit sinds btc op de 935 stond in fiat. Vertrouw het niet helemaal.quote:
Ik zou nog ff wachten denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Terug van een weekje vakantie, ik stap in LTC… Sorry mensen.
Te laat, was gister ingestapt, waar denk je dat die daling vandaan komt. De hele week stijgt het ding en kan ik niets.quote:
Hij is vrij abrupt gestegen van 24 naar 31. Nu is ie een beetje aan het terugzakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Te laat, was gister ingestapt, waar denk je dat die daling vandaan komt. De hele week stijgt het ding en kan ik niets.
Ja, laat m maar even terugzakken naar 25 ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:02 schreef ulq het volgende:
[..]
Hij is vrij abrupt gestegen van 24 naar 31. Nu is ie een beetje aan het terugzakken.
Hoi opaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Stryder het volgende:
Hij haalt elke vorige top niet, lijkt op een neerwaartse trend.
Mja, we zullen het zien.Ik wacht even op een goed instapmoment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |