Probeer eens een ban te krijgen terwijl er niemand is, dat zou ik wel knap vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:08 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, krijg je in ieder geval geen spijt als ie het haalt![]()
Nou opzouten hier, ik kaap dit topic voor mezelf nu
Deze combineerde het met kopjes geven tegen mij en mn monitorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Stryder het volgende:
Ik weet dat ze dit vaak in combinatie doen met uitzetten van de nagels in menselijke lichaamsdelen, dus ik weet niet of het positief is.
Ben benieuwd, vooralsnog is er weinig gebeurdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:57 schreef roislecxe het volgende:
Oke, ik ga de nacht in met een sellorder op 31.5 en 32.5, en een buyorder op 28.5.
Ik ga nu slapen zodat ik deze post kan quoten als ik wakker word
Ben benieuwd.
Truste!
Ik had die LTC's niet moeten verkopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:30 schreef Maxbet het volgende:
Rustig geweest vannacht, ook niet slecht.
Wees maar blij...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:18 schreef Cliffie1976 het volgende:
Crasht wel letterlijk, krijg via bitcoinwisdom geen data meer door
Bitstampquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:36 schreef A321456 het volgende:
Bedrag op Bitonic (= gebaseerd op MtGox) dat ik terugkrijg voor mn 0.5 BTC daalt alleen maar...
Eens, maar geen mogelijkheid te kopen tot ~18 uur dus ik laat m maar staan denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:54 schreef GTAnoob het volgende:
als je slim bent verkoop je nu je coins voor bitcoins want mtgox is down
je krijgt nu dus veel meer bitcoins omdat mensen hun btc panic sellen
als mtgox straks weer up is, panic buy and stijgt de prijs voor btc weer, en dan verkopen
Wat bedoel je? BTC-e is nog online, daar kun je kopen. (of verkopen)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:58 schreef A321456 het volgende:
[..]
Eens, maar geen mogelijkheid te kopen tot ~18 uur dus ik laat m maar staan denk ik
910 USD momenteelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:06 schreef GTAnoob het volgende:
Ah :p.
Ik hoop dat BTC weer richting de 1000 gaat op BTC-e :p.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:55 schreef Stryder het volgende:
Dat zou wel mooi zijn, dat is makkelijk verdienen
Bedacht me net dat Bitzino nog op de achtergrond aan het draaien is, denk een half uur nu.
Niks verloren met slots en niks gewonnen
Acht staat ook maar 0.0089 bitcoin op het spel. Dus dat val te overzien :d
Omdat me dat weinig interesseert. De BTC daalt dus gaat LTC/BTC omhoog, maar effectief in USD ga ik er weinig tot niks op vooruit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar LTC/BTC ?
Als ik trade doe ik dat vooral tussen LTC en BTC. Als je aan het eind van de dag merkt dat je van 20LTC 24LTC hebt gemaakt is dat best leuk. En de koers tegen fiat vind ik alleen voor de lange termijn belangrijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat me dat weinig interesseert. De BTC daalt dus gaat LTC/BTC omhoog, maar effectief in USD ga ik er weinig tot niks op vooruit.
Ieder zijn ding. Ik zie de flatline BTC/LTC op dit moment niet echt als een uitdaging om geld in te verdienen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als ik trade doe ik dat vooral tussen LTC en BTC. Als je aan het eind van de dag merkt dat je van 20LTC 24LTC hebt gemaakt is dat best leuk. En de koers tegen fiat vind ik alleen voor de lange termijn belangrijk.
is wel veiliger en als je veel ltc hebt kun je op kleine veranderingen best leuk verdienen :pquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik zie de flatline BTC/LTC op dit moment niet echt als een uitdaging om geld in te verdienen.
Zoeken ze nog werknemers bij jou?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon aan de stamppot met gehaktballen hoor
(Is wel mijn middagpauze maar goed)
Jij begint om 5 uur s'ochtends met werken dan ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon aan de stamppot met gehaktballen hoor
(Is wel mijn middagpauze maar goed)
6 uur vandaagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij begint om 5 uur s'ochtends met werken dan ofzo?
wat voor werk? Of is dat privé.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |