Omdat ik er dan een onoverzichtelijke bende van maakquote:
De meeste vallen als een kaartenhuis in elkaarquote:
Hahaha, ja dat schiet ook altijd lekker opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:18 schreef roislecxe het volgende:
Bijna 29.1![]()
Kga er niet te laat uitstappen denk ik![]()
29.11 ofzoEn dan meer fee betalen dan winst hebben. Goed plan.
Ik ga pas kijken wat ik precies wil als ik ga slapenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat schiet ook altijd lekker op![]()
Ik heb mijn exit op 30.32 staan.
Dat ben ik langzaam aan het aflerenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:21 schreef Stryder het volgende:
Ik ben zelf heel slecht in momentopnames, besluit altijd van te voren wat ik een mooie exit prijs vind
Anders wil ik toch alleen maar blijven hangen tot de absolute top
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:26 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, perfecte timing. Prima plan om niet naar mij te luisteren
Buiten dat geintje vanochtend ik ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:29 schreef Stryder het volgende:
Hopelijk gaat er straks nog wat volume inkomen, heb niet echt veel winst gehaald vandaag
Ben allemaal druk bezig geweest, zit alleen nog maar in btcquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was ik zo van plan
En jij bent ook nog wakker
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was ik zo van plan
En jij bent ook nog wakker
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:25 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ligt er weer 1 met de laptop in bed :d
Verslaafde
Trustequote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga het weer proberen want ik ben niet vrij morgen![]()
Dag kindjes
Ach wat is oud, ik ben ook al oudquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:42 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja ik heb wel altijd een alarm op mijn telefoon mocht er iets geks gebeuren.
Maar als dat gebeurt kan je er eigenlijk toch niets meer mee.
Blijf nog even de trend volgen en anders ga ik ook maar eens slapen, ben al oud tenslotte...........
Best realistisch als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:45 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ja dat zou niet verkeerd zijn, ik hoop dat als ik wakker word dat BTC op 100000 staat, dan hoef ik niet meer te werken
Zie je, ik ben ook al heel snel tevreden
Ja zie het niet allemaal snel instorten zeg maarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik zet met wat ik net eruit heb gehaald gewoon een buyorder op 28.5, paktie het dan is het leuk, zo niet dan pech
Ik hoor hier een paar ministers knorren van blijdschap bij die gedachte en totale controlequote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:48 schreef Stryder het volgende:
Net als Schumacher, lekker in een kunstmatige coma. Dan wakker worden en er achter komen dat bitcoins ook alweer achterhaald zijn en we met ons dna betalen ofzo, ook redelijk uniek en niet makkelijk te hacken.
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:51 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, tja onze overheid... dan kunnen we deze discussie heel snel verplaatsen naar KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |