Welke winter?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Anne het volgende:
Wel grappig dat elke TS van een aardbeiensorbet aan het snoepen is. Zelfs in de winter.
Sorry. Lui.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Anne het volgende:
Wel grappig dat elke TS van een aardbeiensorbet aan het snoepen is. Zelfs in de winter.
Mandarijnboks!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag champignonsoep, 2 crackers pindakaas en mandarijntjes.
Vanavond nog geen idee. Denk gratin met zalm of kip.
Ik was gisteren mn voorraadlades even aan het stofzuigen en uitzoeken, en vond nog zo'n pakje lasagne mix van Honig. Dacht ineens: jaa, morgen lasagne!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef minilot het volgende:
Straks lasagne met een ragù die drie uur op het fornuis heeft staan borrelen en een béchamel van half melk, half room.![]()
+ groene salade erbij.
Ook zojuist een paar pecannoten en een mandarijn. Verder niks vandaag: intermittent fasting FTW!
Joh, ontspan! Een verse tomaten/gehaktsaus die je in een half uurtje in elkaar draait is nog steeds tienduizend keer lekkerder dan een premix-zakje van Honig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik was gisteren mn voorraadlades even aan het stofzuigen en uitzoeken, en vond nog zo'n pakje lasagne mix van Honig. Dacht ineens: jaa, morgen lasagne!En toen: Oh nee, ik kook al 2 jaar niet meer met pakjes, dus lasagnesaus wordt inderdaad ook hier een tijdrovend proces van ragut maken
![]()
Maar kan natuurlijk ook vanavond iets snels doen, en dan de pan saus alvast opzetten, morgenavond dan maar lasagne.
Mocht je dat nou inderdaad doen: meteen zoveel saus maken als er in je grootste pan past, en in lasagneporties invriezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Gripper het volgende:
Maar kan natuurlijk ook vanavond iets snels doen, en dan de pan saus alvast opzetten, morgenavond dan maar lasagne.
Hmm ik twijfelde tussen gratin met zalm (in bladerdeeg) of pasta maar denk nu dat t broodjes hamburger wordtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef Geerd het volgende:
Broodjes hamburger maken, met tomaat kaas en kwamkwammer, net iets teveel Jus gezopen poepje vol gek
Kom je eten? Heb genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm ik twijfelde tussen gratin met zalm (in bladerdeeg) of pasta maar denk nu dat t broodjes hamburger wordt
Jullie eten altijd zo vreselijk veel groenten valt me op. Gewoon erg gek op, of ligt daar meer achter?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een zout dropje en een cola berenburg (weekend)
Wij hadden romige spaghetti met room, ei en kaas.
Gewokte chineze kool met champ, ui, knoflook, kruiden, specerijen. Was per ongeluk verrassend lekker.
Gegrilde varkenshaas en nog wat gekookte spruitjes en wortels
Nou is de koelkast leeg
Je had geen curry en uiquote:
Eten wij ook. Heerlijk! met verse kruiden, specerijen e.d.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jullie eten altijd zo vreselijk veel groenten valt me op. Gewoon erg gek op, of ligt daar meer achter?
Eet bijna geen groente, wel veel fruit vooral grapefruits de laatste tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jullie eten altijd zo vreselijk veel groenten valt me op. Gewoon erg gek op, of ligt daar meer achter?
De mac denk al 2 jaar niet meer geweest, burgerking nog wel vorig jaar.quote:
Donör heb ik nou nog nooit gegeten, burgerking liever niet...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
De mac denk al 2 jaar niet meer geweest, burgerking nog wel vorig jaar.
Sja niet bijzonder heb dan liever een mixed grill of broodje Donor ofzo.
Wat is het verschil tussen de mac en bk dan? Nog nooit een broodje Donor gehad wat grappigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Donör heb ik nou nog nooit gegeten, burgerking liever niet...Goed, de Mac is ook niet echt smakelijk, maar voor een keertje..mag best
Bij bk vind ik die broodjes echt niet te hachelen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de mac en bk dan? Nog nooit een broodje Donor gehad wat grappig
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Bij bk vind ik die broodjes echt niet te hachelen...donor, ehmmm vlees van zo'n rol...ik weet het niet...
Kun je tegenwoordig ook kleuren apart kopen ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Zak gele m&m's gekocht en in n schaaltje op tafel gezet.
Waarom?
Haha nee t moet gele zak zijn ipv zak gelequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook kleuren apart kopen ja?
Hehe, had me niks verbaasd andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha nee t moet gele zak zijn ipv zak gele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |