SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
lk heb best een grote piemel maar mijn nek redt ie net niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat mag je niet meer wensen WOlforlf dat mocht tot de 6e en nu is het te laat!! JE WENST ME DUS EEN ONGELUKKIG 2014 HE DANKJWEL PIEMELNEK.
Ik ben er een van over de knie en de mattenklopper ja als je de opgegeven schoonmaakklussen niet uitvoertquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:27 schreef Cosmo. het volgende:
Oh jan jij strenge tantejij bent een beetje de hilda van de familie
Maar dan was Scar aan de macht gekomen gebleven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:11 schreef Cosmo. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe het had moeten eindigen
Mooi, beetje hardheid in de wereldquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar dan was Scar aan de macht gekomen gebleven.
het leven is al hard genoeg jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mooi, beetje hardheid in de wereld
zag laatst sulejmani in de metroquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het leven is al hard genoeg ja
geilquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zag laatst sulejmani in de metro
dat is beter dan de metro in sulejmaniquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om de boel opnieuw te starten?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn internet doet traagzout overheengooien werkte niet wat nu
even plaatje voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
nee maar ik bewoog mn laptop 10 cm en nu werkt het weer, twee streepjes FTWquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om de boel opnieuw te starten?
Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Wat een bekende mensen daar in de metro zeg ! Ik kwam laatst 'the rock' tegenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nope. Totaal niet. In ene twijfelt mijn begeleider vanuit het bedrijf of ik wel HBO niveau heb. Ze vroeg zich af of ik uberhaupt wel zou kunnen afstuderen.quote:
.. ohquote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Totaal niet. In ene twijfelt mijn begeleider vanuit het bedrijf of ik wel HBO niveau heb. Ze vroeg zich af of ik uberhaupt wel zou kunnen afstuderen.
En dat denkt ze aan de hand van mijn opdracht.quote:
meh klote is dat jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Totaal niet. In ene twijfelt mijn begeleider vanuit het bedrijf of ik wel HBO niveau heb. Ze vroeg zich af of ik uberhaupt wel zou kunnen afstuderen.
greotjes aan appelquote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef Furdinand het volgende:
Groetjes vanuit de rij voor de droomvlucht.
Het is ook zo fijn dat het allemaal zo subjectief als de pest is.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Furdinand het volgende:
Stagebegeleidersmensen die totaal incompetent zijn wat betreft opleiden, beoordelen etc. Moeten gaan beslissen of jij je opleiding wel of niet haalt...
Kutsysteem
Ik doe hard mijn best. Thanksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meh klote is dat ja
Maar ik weet daar alles van, incompetente begeleiders @ de pabo gehad.
Bewijs ze het tegendeel, idiots.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
hela hola
STeek je piemel in de cola
Laat hem dan bevriezen
Dan kun je niet meer pissen
Hoezo nooit? D: zo veel moeten we niet meerquote:
Het einde van de wereld nadert snelquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoezo nooit? D: zo veel moeten we niet meer
dat was nog maar het begin.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het einde van de wereld nadert snel
Hoorde net een grote boem buiten. Schrok wel en moest ook wel een beetje giebelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb'n jullie nog een lolletje beleefd?
Lol komt hier niet naar binnen, komende paar dagen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb'n jullie nog een lolletje beleefd?
Je bent ongesteld?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lol komt hier niet naar binnen, komende paar dagen.
hihahoquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lul komt hier niet naar binnen, komende paar dagen.
Hoeveel heb je al gedaan dan?quote:
Mehquote:
Dus je wilt nu zeggen dat Furdi het niet zo goed doet?quote:
Ja, dat eerste. Zo veel ideeën, maar moet er verhaaltjes van maken terwijl ik geen inspiratie heb, soort van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mehheb je te veel en weet je niet wat je moet opschrijven of weet je gewoon totaal niet wat?
Zucht. Allesbehalve. Furdi is awesome.quote:[..]
Dus je wilt nu zeggen dat Furdi het niet zo goed doet?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat eerste. Zo veel ideeën, maar moet er verhaaltjes van maken terwijl ik geen inspiratie heb, soort van.
[..]
Zucht. Allesbehalve. Furdi is awesome.
Nu stop ik met happen, want anders gaan jullie steeds maar weer door hierover. Klaar.
Lekker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb alleen morgen mn praktijk en dan eigenlijk tot 3 februari niks.
Krijg je een kwartier om twee casussen door te nemen met twee interventies en dan moet je die interventie uitvoeren en word je beoordeeld door een beoordelaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker.
Wat houdt praktijk precies in?
Zo noemt hun familie ze ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk dat je ze zo noemt.![]()
Wel gezellig denk ik.
Gewoon eentje kiezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat eerste. Zo veel ideeën, maar moet er verhaaltjes van maken terwijl ik geen inspiratie heb, soort van.
[..]
Zucht. Allesbehalve. Furdi is awesome.
Nu stop ik met happen, want anders gaan jullie steeds maar weer door hierover. Klaar.
Wanneer gaan we nou een vergelijkend waren onderzoek doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon eentje kiezeniene miene mutte
Sry flauw
Hoi Cosmo
Van het weekend ga ik waarschijnlijk paintballen, weekend daarna?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou een vergelijkend waren onderzoek doen?
Doen we. Wel bij appel thuis waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Van het weekend ga ik waarschijnlijk paintballen, weekend daarna?
Als het van haar mag en het niet te veel van haar schoolwerk afleidt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doen we. Wel bij appel thuis waarschijnlijk.
Ze gaat wel in de slaapkamer zitten dan. Terwijl wij lekker smullersburgers gaan vreten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als het van haar mag en het niet te veel van haar schoolwerk afleidt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ze gaat wel in de slaapkamer zitten dan. Terwijl wij lekker smullersburgers gaan vreten.
Smullersburgers vereisen een hoop tijd.quote:
Waarmee? En welke dag? Ik kan niet op de woensdagquote:
volgend weekend smullersparty bij appel thuis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarmee? En welke dag? Ik kan niet op de woensdag
Wie komen er allemaal? Volgend weekend kan ik misschien welquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
volgend weekend smullersparty bij appel thuis.
Klinkt wel stoer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krijg je een kwartier om twee casussen door te nemen met twee interventies en dan moet je die interventie uitvoeren en word je beoordeeld door een beoordelaar.
Wow lange zin.
ai sterkte kerel! We verzinnen wel wat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:27 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb er geen. Schaarste gedurende deze moeilijke tijden
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:31 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil niet weer de liefde bedrijven met 2 (knappe) mannen.
Is niet stoer. Is poep.quote:
Is je mannenlegging wel binnen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:27 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb er geen. Schaarste gedurende deze moeilijke tijden
Die van mij wel. Een mooie rode. Mijn zaakje komt er heel goed in uit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is je mannenlegging wel binnen?
Sorry man. Maar zoenen vind ik altijd wel prima.quote:
Wat? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is je mannenlegging wel binnen?
Zolang je je baard maar niet scheert.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry man. Maar zoenen vind ik altijd wel prima.
[..]
Wat? Waar heb je het over?
vanmiddag pas besteld, dus hopelijk krijg ik hem volgende week ergens binnen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Die van mij wel. Een mooie rode. Mijn zaakje komt er heel goed in uit.
Meggings
Oei. Ik hoop voor je dat je hem snel binnen hebt. Je loopt achter hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry man. Maar zoenen vind ik altijd wel prima.
[..]
Wat? Waar heb je het over?
vanmiddag pas besteld, dus hopelijk krijg ik hem volgende week ergens binnen
Ohjeetje. Moeilijk ook?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is niet stoer. Is poep.
Dankje.jij ook met je schooldingetjes. Is dit je laatste jaar? Ja toch?
Nooit schatjequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zolang je je baard maar niet scheert.
Ik ben geen trendsetter. Ik ben een eeuwige volgerquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Oei. Ik hoop voor je dat je hem snel binnen hebt. Je loopt achter hoor.
Ja, je krijgt maar een kwartiertje om twee casussen in te lezen en voor te bereiden. Zonder boeken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohjeetje. Moeilijk ook?Gaat vast lukken toch! Jij kan dat soort dingen.
Klopt, ja. Ben nu aan het afronden, maar mijn hersenen werken niet echt mee. Drama.
Was nog lastig om een goed lengte breedte verhouding te vinden die zijn er namelijk nooit voor mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef HappyBob het volgende:
Welke maat heb jij, Furdi? En hoe groot is je piemel? Mijne is niet zo heel groot, maar maat M was het kleinst. Hopelijk is deze niet te groot. Anders maar paar sokken erbij
Ik zorg er ook wel gewoon voor dat ik altijd een stijfje heb. Dan valt er nog wel iets te zien denk ik. Ik heb niet zo lang, dus wat dat betreft is M wel prima voor mij. Maar ben alleen bang dat dus m'n piemel niet zo goed weet wat hij met al die ruimte moet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Was nog lastig om een goed lengte breedte verhouding te vinden die zijn er namelijk nooit voor mijmaar met een L kom ik best ver alleen een klein beetje hoog water. En die van mij dus ook niet maar dat is nu juist het mooie van de megging, er komt visueel zeker 2 cm bij.
Jeetje, dat is ook niet lang.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je krijgt maar een kwartiertje om twee casussen in te lezen en voor te bereiden. Zonder boeken.
Dan stop je nu toch even? Anders word je alleen maar gek.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:54 schreef Furdinand het volgende:
Als ik nog anderhalve week had om iets te doen zou ik pas over 2 weken beginnen. Maar ik ben geen goed voorbeeld.
Woorden om naar te leven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:56 schreef HappyBob het volgende:
Als ik een koe had, zou ik haar eerst melken voordat ik er biefstukjes van zou maken. Altijd fijn om een glaasje melk naast je biefstuk te hebben.
Dit is de basis. Met deze kennis is overleven in de wildernis een koud kunstje.quote:
Ik zou de koe knuffelen en melken. En lieve dingen tegen haar zeggen, zo van 'Brave koe'.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:56 schreef HappyBob het volgende:
Als ik een koe had, zou ik haar eerst melken voordat ik er biefstukjes van zou maken. Altijd fijn om een glaasje melk naast je biefstuk te hebben.
Ik hoor het al, jij houdt het nog geen dag vol in de jungle.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou de koe knuffelen en melken. En lieve dingen tegen haar zeggen, zo van 'Brave koe'.
Furdi knallen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
Oké. Nieuwe strategie.
Thee, chocola en knallen.
Alhoewel, echt nieuw is deze strategie niet.
Maar het. moet. lukken.
Hey furdinatorquote:
Maar koeien zijn lief.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij houdt het nog geen dag vol in de jungle.
Enkel als ze op m'n bord liggen.quote:
hey appelquote:
Nee, nieeeeet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enkel als ze op m'n bord liggen.
Ups en downs, ik weet niet waar ik nu benquote:
Meer ups of downs?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ups en downs, ik weet niet waar ik nu ben
Ochjee, dat klinkt niet al te leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ups en downs, ik weet niet waar ik nu ben
Jawel, altijd een feestje van makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ochjee, dat klinkt niet al te leuk.
Awh, goede houding.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jawel, altijd een feestje van makenalleen soms zijn er wat mindere gasten, desalniettemin feestje!
quote:
Jij hebt tenminste nog iemand om te knuffelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
Heppie, heb jij soms ook zo'n gevoel dat je overstroomt van liefde en dat je gewoon iets MOET knuffelen?
Bij mannen heet het overstromen van liefde gewoon een natte droom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
Heppie, heb jij soms ook zo'n gevoel dat je overstroomt van liefde en dat je gewoon iets MOET knuffelen?
Op het moment niet, hoor. Furdi is niet hier en Nijn wil niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt tenminste nog iemand om te knuffelen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Bij mannen heet het overstromen van liefde gewoon een natte droom.
Nou poepoe, Furdi een paar dagen niet zienquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Op het moment niet, hoor. Furdi is niet hier en Nijn wil niet.
Ga chicks hosselen dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou poepoe, Furdi een paar dagen niet zienWie heb ik dan
Je zusje. En ons, digitaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou poepoe, Furdi een paar dagen niet zienWie heb ik dan
Ik voel me zekerder wanneer ik wat smullerburgers op heb. We moeten snel maar eens afspreken.quote:
Niet hetzelfde. Iemand waar ik mijn penis in kan/mag penetreren.quote:
FOK!meet bij mij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik voel me zekerder wanneer ik wat smullerburgers op heb. We moeten snel maar eens afspreken.
Ik moest een kwartier op de bus wachten en toen kocht ik perongeluk een kipburgerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik voel me zekerder wanneer ik wat smullerburgers op heb. We moeten snel maar eens afspreken.
Wacht, volgens mij gaat het ineens niet meer over knuffelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet hetzelfde. Iemand waar ik mijn penis in kan/mag penetreren.
Alweer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik moest een kwartier op de bus wachten en toen kocht ik perongeluk een kipburger
Je gaat wel goed schijten van die broodjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik moest een kwartier op de bus wachten en toen kocht ik perongeluk een kipburger
Furdi legde het laatst nog uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij gaat het ineens niet meer over knuffelen.
huh wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Furdi legde het laatst nog uit
Maar knuffelen met je geliefde is veel fijner dan knuffelen met iemand anders
[/quote]quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we.
[quote]Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oke
quote:
quote:
quote:
quote:
Oh?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Furdi legde het laatst nog uit
Maar knuffelen met je geliefde is veel fijner dan knuffelen met iemand anders
Vertrouw je mij niet?quote:
Daarom! Dus als iemand nog vriendinnen heeft die wanhopig zijn, ik ben beschikbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh?
Knuffelen is sowieso fijn, maar je hebt wel gelijk, ja.
Wel, maar straks hebben we een heel ander beeld van elkaar ofzo en valt het tegen.quote:
Een schatje ben ik.quote:
Echt al mijn vriendinnen zijn bezet, sorry.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom! Dus als iemand nog vriendinnen heeft die wanhopig zijn, ik ben beschikbaar.
Meid, ik kan enkel een positief beeld van jou hebben. Idem voor Furdi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel, maar straks hebben we een heel ander beeld van elkaar ofzo en valt het tegen.
We 'kennen' elkaar al best een poos, hier.
Een wandelende kipburger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef Furdinand het volgende:
Wat is jullie beeld van mij? Denk dat het niet klopt.
Liggende?quote:
Ik waardeer jouw keuze om te liggen, dat is een van mijn favoriete posities. Samen met op z'n hondjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Op dit precieze moment wel ja. Lekker met de voetjes omhoog op de ipad.
Op z'n hondjes FOK!ken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw keuze om te liggen, dat is een van mijn favoriete posities. Samen met op z'n hondjes.
Met m'n derde been.quote:
Oh, ja, weet ik toch niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meid, ik kan enkel een positief beeld van jou hebben. Idem voor Furdi.
Nope, heb geen profiel foto.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Furdinand het volgende:
Heb je trouwens geen tinder? Hoorde dat daar goed mee te hosselen valt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
4 broeken. En ik heb er 20 oid in m'n kast liggen. Maar sale
Weet ik, maar over het algemeen word je toch wel genegeerd als je geen foto hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kan je gewoon instellen buiten fb om.
Haha, thanksquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ach, nu kan het nog. Geniet ervan.
Zelfs zonder foto ben je 10/10quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik, maar over het algemeen word je toch wel genegeerd als je geen foto hebt.
Maak er dan gewoon een. Of je hebt vast wel een foto waar je op staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik, maar over het algemeen word je toch wel genegeerd als je geen foto hebt.
Op deze leeftijd is het ook wel knap als je broeken weg moet gooien omdat ze kapot zijn ofzo, dus gewoon slijtage is eigenlijk iets om bijna trots op te zijn, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha, thanks.
Tenzij ik 10 kg opeens ga aankomen, denk ik dat ik altijd wel deze broekmaat ga hebben. Dus het is investeren!
#liefdequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs zonder foto ben je 10/10
Gewoon niet downloaden dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef Furdinand het volgende:
Ik had het een keer gedownload dat tinder en toen "likete" ik perongeluk een gozer en toen was er een match en toen stuurde hij "hey" naar me
Ik weet niet hoe ik een selfie moet maken zonder autistisch er uit te zienquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maak er dan gewoon een. Of je hebt vast wel een foto waar je op staat.
#steunoa #giro123quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Op deze leeftijd is het ook wel knap als je broeken weg moet gooien omdat ze kapot zijn ofzo, dus gewoon slijtage is eigenlijk iets om bijna trots op te zijn, zou ik zeggen.
Zou willen dat ik 20 broeken in mijn kast had, maar huur en eten is net iets belangrijker helaas.
Maak er gewoon heel veel en stuur ze naar me op, dan kies ik de beste.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een selfie moet maken zonder autistisch er uit te zienIk weet niet hoe ik er niet autistisch uit moet zien
Ok. Met of zonder kleren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maak er gewoon heel veel en stuur ze naar me op, dan kies ik de beste.
Oké, je kan de foto's rond kwart voor zes verwachten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doe maar met, anders trek je het verkeerde soort mensen aan.
Ik wacht vol anticipering.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké, je kan de foto's rond kwart voor zes verwachten.
Maar je hebt mij toch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Moet toch bij blijven met de nieuwste ontwikkelingen.
Hij zoekt voor mij, het is een ware vriend.quote:
Zullen wij foto maken van je? Eventueel met kipburger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een selfie moet maken zonder autistisch er uit te zienIk weet niet hoe ik er niet autistisch uit moet zien
Okquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zullen wij foto maken van je? Eventueel met kipburger.
Hehe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
#steunoa #giro123
Ik vind het op zich ook wel een overkill, maar tóch blijf ik kopen.
Oh, dan mag het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij zoekt voor mij, het is een ware vriend.
Is het furdinandsmaak? Dan zou dat we kunnen kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:17 schreef Omdatappel het volgende:
De pizza in de oven ruikt goddelijk.
Zo meteen bami etenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:17 schreef Omdatappel het volgende:
De pizza in de oven ruikt goddelijk.
Nee, salami.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is het furdinandsmaak? Dan zou dat we kunnen kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |