quote:
quote:
Denk om je bloeddruk, Stuart.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stak iemand maar eens zijn leuter in jouw waffel zodat je eens je smoel dichthield
Was dit een grap?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
[..]. Doe normaal tegen Jimbo. Jimbo mag niet weg.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stak iemand maar eens zijn leuter in jouw waffel zodat je eens je smoel dichthield
Die van koelkast jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kan jezelf pijpen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Die van koelkast ja![]()
Die van jou zal nooit ver komen
gk mag ik een foto van jou?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Die van koelkast ja![]()
Nou, je moest eens weten.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Die van koelkast ja![]()
Ik heb in mn CS dagen nog wel eens een muis kapot geslagenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel.
Ik moet alleen geen CoD of Battlefield aanraken want dan raak ik gefrustreerd, ben daar te slecht voor naar mijn smaak.
Noem mijn naam niet onterechtquote:
Nee, bloedserieusquote:
ik wist dat je dat ging zeggenquote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb in mn CS dagen nog wel eens een muis kapot geslagen![]()
welke muis heb je gekocht?quote:
?quote:
Dat is de enige shooter die ik fanatiek gespeel heb op de pc.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb in mn CS dagen nog wel eens een muis kapot geslagen![]()
Het was een mooie toevoeging voor aan de lijst 'synoniemen voor lul'quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Noem mijn naam niet onterecht
Denk je? Ik zou je hele huig aan gort rammen ermee. Maar ik steek mijn leuter liever niet in een bak waar al door velen in is geroerdquote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Die van koelkast ja![]()
eentje van logitechdgjhjewquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |