Alsof jij Nick van der Velden kentquote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken Paxcon in het echte, dagelijkse leven. Ik kan hierbij bevestigen dat hij dat wel is, Littlerabbit.
Rotterdammers zijn over het algemeen grappig.quote:
Daarvoor zit ik al in LIFquote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij praat toch ook over kleding mee
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Muto het volgende:
Ess mag het niet meer over eten en haar vriend hebben.
oh oke doeiquote:
Topic leegquote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef CookieSlikker het volgende:
En voor onzin praat moet je in ONZ zijn.
Zo, topic opgeruimd. BAM!
En voetbal is de meest bekeken sport ter wereld, dus eigenlijk zeg je dat minder populaire sporten hier dan ook niet besproken mogen wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar iedereen eetdus dat kan ook in GC
en iedereen heeft seks, of nou ja,
dus dat mag ook in GC
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij Nick van der Velden kent
Dankje, daar ga ik voorquote:
Nee. Praat daar maar weer over.quote:
Deze wil ik even quotenquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch dat die lui met zo'n bezem gaan vegen over het ijs?![]()
Snap ik.quote:
quote:
Dat komt door je brilquote:
deze deed wel pijn hoorquote:
Jawel.quote:
Stak iemand maar eens zijn leuter in jouw waffel zodat je eens je smoel dichthieldquote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef CookieSlikker het volgende:
piemel: fallus, fluit, geslacht, geslachtsapparaat, geslachtsdeel, geslachtsorgaan, jongeheer, leuter, lid, lul, mannelijk lid, opper, opperwachtmeester, paal, penis, piel, pik, pisser, plasser, potlood, prik, roe, roede, sannie, snikkel, stijve, tamp, tampeloeres, zwengel en worst
Zo, ook weer gehad
Goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En voetbal is de meest bekeken sport ter wereld, dus eigenlijk zeg je dat minder populaire sporten hier dan ook niet besproken mogen worden
Nikita.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef CookieSlikker het volgende:
piemel: fallus, fluit, geslacht, geslachtsapparaat, geslachtsdeel, geslachtsorgaan, jongeheer, leuter, lid, lul, mannelijk lid, opper, opperwachtmeester, paal, penis, piel, pik, pisser, plasser, potlood, prik, roe, roede, sannie, snikkel, stijve, tamp, tampeloeres, zwengel en worst
Zo, ook weer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |