Jee wat fijn!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Ongeduldig het volgende:
We hebben vanmiddag een kloppend hartje gezien![]()
![]()
![]()
Op basis van de lengte bleek ik al iets langer zwanger dan ik dacht. Kan natuurlijk nog bijgesteld worden, maar mag mijn uitgerekende datum naar 12 augustus?
Ik moet het nog aan vriendinnen enzo vertellen, dus mondje dicht als je toevallig iemand spreekt!quote:
Aangepast!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Ongeduldig het volgende:
We hebben vanmiddag een kloppend hartje gezien![]()
![]()
![]()
Op basis van de lengte bleek ik al iets langer zwanger dan ik dacht. Kan natuurlijk nog bijgesteld worden, maar mag mijn uitgerekende datum naar 12 augustus?
t zou niet in me opkomen daar zomaar tegen iemand over te beginnen of op je FB ofzo! No worriesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Ongeduldig het volgende:
[..]
Ik moet het nog aan vriendinnen enzo vertellen, dus mondje dicht als je toevallig iemand spreekt!
Bij een tweeling werkt dat dus niet, omdat je met doptone of toeter geen goed onderscheid kan maken tussen de kinderen. Ook is juist de relatie tussen de weeën en de hartslag van de baby's van belang bij een medische noodzaak tot foetale bewaking. Maar ik denk dat intermitterend CTG wel goed bespreekbaar moet zijn (zoveel tijd registratie, zoveel tijd 'los').quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou ze kunnen de baby desnoods met zo'n ouderwetse toeter controleren, weet ik uit ervaring want tijdens mijn bevalling ging de doppler van de vk kapot en heeft ze met de toeter geluisterd.Natuurlijk is dat geen continue controle, maar als er geen medische noodzaak voor is vind ik zo'n continue controle via ctg dus echt niet nodig.
Hè bah dat wil ik dus echt niet. Ik word al naar als ik aan die banden om mijn buik denk en ik wil gewoon douchen tijdens de weeën.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef WupWup het volgende:
[..]
Bij een tweeling werkt dat dus niet, omdat je met doptone of toeter geen goed onderscheid kan maken tussen de kinderen. Ook is juist de relatie tussen de weeën en de hartslag van de baby's van belang bij een medische noodzaak tot foetale bewaking. Maar ik denk dat intermitterend CTG wel goed bespreekbaar moet zijn (zoveel tijd registratie, zoveel tijd 'los').
Wupwup, nu ik jou hier zie posten: mijn vorige bevalling eindigde in een keizersnede, dus moet ik nu in het ziekenhuis bevallen. Dat vind ik niet erg, alleen zit ik er ook niet echt op te wachten om op het één of ander aangesloten te worden als het niet nodig is. Weet jij of er bij een bevalling na een keizersnede ook extra gecontroleerd wordt d.m.v. zo'n band of iets anders?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef WupWup het volgende:
[..]
Bij een tweeling werkt dat dus niet, omdat je met doptone of toeter geen goed onderscheid kan maken tussen de kinderen. Ook is juist de relatie tussen de weeën en de hartslag van de baby's van belang bij een medische noodzaak tot foetale bewaking. Maar ik denk dat intermitterend CTG wel goed bespreekbaar moet zijn (zoveel tijd registratie, zoveel tijd 'los').
Vreselijk gedoe die banden, keer 2. Ik werd er helemaal simpel van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Hè bah dat wil ik dus echt niet. Ik word al naar als ik aan die banden om mijn buik denk en ik wil gewoon douchen tijdens de weeën.
En wat ik me afvraag, nu kan er toch ook onderscheid gemaakt worden tussen de babies met doppler, waarom dan tijdens de bevalling niet?
*het is wel duidelijk dat ik enorm tegen bevallen in het zh op zie geloof ik, ik zou het liefste thuis blijven*![]()
Chanty, man mag wel, maar ik zou mijn zusje er ook graag bij willen hebben.
En wat een zweverig gedoe bij de yoga.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook belangrijk: morgenmiddag de echo. Ik hoop zó op een prachtig kloppend hartje. Ineens krijg ik ook allemaal spontane berichtjes van lieve meiden hier die er nu al aan denken voor me![]()
Mijn vorige bevalling was er 1 na een ks. Bij binnenkomst eerst controle of het idd vruchtwater was en een ctg gemaakt. Daarna naar de kamer en daar mocht ik gewoon aangeven wat ik wilde. Dus lekker rondgehobbeld. Denk dat je daar zelf gewoon duidelijk in moet zijn!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Cantare het volgende:
[..]
Wupwup, nu ik jou hier zie posten: mijn vorige bevalling eindigde in een keizersnede, dus moet ik nu in het ziekenhuis bevallen. Dat vind ik niet erg, alleen zit ik er ook niet echt op te wachten om op het één of ander aangesloten te worden als het niet nodig is. Weet jij of er bij een bevalling na een keizersnede ook extra gecontroleerd wordt d.m.v. zo'n band of iets anders?
Das horror!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Burdie het volgende:
En ik wil Absoluut Niet bevallen in zo'n bed met beugels.
(Dat is hier standaard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |