Dat herkennen onze kinderen al bijna niet meer als telefoonquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW
Net weer vijf dozen uitgesorteerd. Dit was toch wel een mooie vondst,... oud speelgoed van mijn man, deels nog van hout!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Chanty het volgende:
Nesteldrang FTW
Net weer vijf dozen uitgesorteerd. Dit was toch wel een mooie vondst,... oud speelgoed van mijn man, deels nog van hout!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nik, arme man haha! Ik lig soms ook weleens op beweging te hopen omdat ik dat vriendlief zo gun in die momentjes. Werkt niet altijd![]()
GM![]()
Burdieheel herkenbaar, dat gepieker. Ik probeer mezelf maar te stoppen door mezelf keer op keer te vertellen dat piekeren niks gaat veranderen aan hoe de dingen komen gaan. Whatever Will be, Will be. Soms helpt dat, soms niet. Komt wel goed schatje.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik heb er op facebook ook de tekst bijgezet: Onze zoon over een paar jaar: "Mama wat is dat?"quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat herkennen onze kinderen al bijna niet meer als telefoon
Je kindje krijgt alles wat hij/zij nodig heeft; t is net een klein parasietjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, gave telefoon!
Eetlust? Wat is dat?
Is het normaal om veel af te vallen in het begin, een kilo per week bijna? Zonder kotsen? Ik begin me een klein beetje zorgen te maken. (Er kon best een kilootje af overigens, maar liefst niet zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |