Ja en Cast away niet wou je zeggenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk waar iedereen al eens gezien, volgens mij.
Hmm, nu je het zegt, die ken ik inderdaad ook alquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja en Cast away niet wou je zeggen
Onwaar, ik heb die nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk waar iedereen al eens gezien, volgens mij.
Kijk anders drag me to hell, een gezellige familiefilm.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt, die ken ik inderdaad ook al
Je mist er weinig aan, vind ik dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onwaar, ik heb die nog nooit gezien.
MIJN FAMILIE IS DOOOOOOOOOOOODquote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kijk anders drag me to hell, een gezellige familiefilm.
Hoe kun je zo over mister Wilson pratenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan, vind ik dan.
Dat klinkt ook niet echt veelbelovend, dat komt trouwens wel goed uit want ik was ook niet van plan om die film op de korte termijn te gaan bekijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan, vind ik dan.
Ik vind Mister Wilson een leuke naam voor een aapje.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe kun je zo over mister Wilson praten
Ik had het over There's something about Mary.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe kun je zo over mister Wilson praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |