Beetje respect mag wel.quote:
Tv kijken op maandagavond lijkt me best normaal voor een middelbare scholierquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:
'Cast away' is gewoon een hint dat je je TV uit moet zetten en een leven moet zoeken.
Ik zat ook heel lang te twijfelen van "wtf, dit is toch shutter island"quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Tropanzia het volgende:
Snap ook niet dat ze die films door elkaar kunnen halen.
De enigste gelijkenis is dat beide films zich vooral op een eiland afspelen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:
'Cast away' is gewoon een hint dat je je TV uit moet zetten en een leven moet zoeken.
De lader van mijn macbook ligt niet binnen handbereik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef Life2.0 het volgende:
het si 2014 mensen, waarom nog tv kijken
steek je hem in een aardappelquote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
De lader van mijn macbook ligt niet binnen handbereik.
Is dit een strikvraag?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar welke film had je liever gezien?
dusk till dawnquote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar welke film had je liever gezien?
Nee, ik zoek gewoon een filmtip.quote:
Ja kijk dan there's something about Maryquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik zoek gewoon een filmtip.
Die heeft werkelijk waar iedereen al eens gezien, volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja kijk dan there's something about Mary
Ja en Cast away niet wou je zeggenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk waar iedereen al eens gezien, volgens mij.
Hmm, nu je het zegt, die ken ik inderdaad ook alquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja en Cast away niet wou je zeggen
Onwaar, ik heb die nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk waar iedereen al eens gezien, volgens mij.
Kijk anders drag me to hell, een gezellige familiefilm.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt, die ken ik inderdaad ook al
Je mist er weinig aan, vind ik dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onwaar, ik heb die nog nooit gezien.
MIJN FAMILIE IS DOOOOOOOOOOOODquote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kijk anders drag me to hell, een gezellige familiefilm.
Hoe kun je zo over mister Wilson pratenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan, vind ik dan.
Dat klinkt ook niet echt veelbelovend, dat komt trouwens wel goed uit want ik was ook niet van plan om die film op de korte termijn te gaan bekijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan, vind ik dan.
Ik vind Mister Wilson een leuke naam voor een aapje.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe kun je zo over mister Wilson praten
Ik had het over There's something about Mary.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe kun je zo over mister Wilson praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |